Pagina's

1 februari 2015

APARTE SPULLEN



Eindelijk vond ik de tijd om weer eens naar mijn 
favoriete winkel   'De Tuinkamer'   te gaan .

Met een vriendin struinde ik daar rond om later de 
middag af te ronden met de film 'Gooische 
Vrouwen'  en een lekker etentje.


Was erg gezellig allemaal maar natuurlijk kwam ik
ook thuis met mooie (en aparte) spullen.

Al eerder kocht ik daar het paardengebit waarvan
mensen vaak niet weten of ze het nou mooi
moeten vinden of niet ;-)

Nu kocht ik er als apart item een vogelkop met 
snavel bij en ook daarvan weet ik al dat
 dat niet iedereen zal bekoren.

Niet dat het wat uitmaakt hoor, ik hou ervan en
 bovendien maakt het ons interieur net 
even anders dan anders.

En ook daar houden we van !






















De kleine ovaalvormige stolp kocht ik er ook, samen
 met twee oude verweerde kwasten.

Ik had zelf nog een paar oude blikjes in prachtig
verweerde staat en die zette ik er naast.

Ben heel blij met dit "aparte" hoekje.


Ik kocht er trouwens nog een mooi ding maar die
moet nog opgehangen worden en laat
ik daarna wel weer zien.



Voor nu een hele fijne zondag gewenst !

Hartelijke groet Gea