Pagina's

24 februari 2015

LIJST MET VLINDERS


In een vorige post beloofde ik te laten zien waar de fles terecht was 
gekomen en had ik het over een nieuwe aankoop.

Nu dan … de fles kwam terecht op onze zelf gemaakte tv kast 
en de nieuwe aankoop is een houten lijst met vlinders.

Ik had zoiets al een paar keer bij Sjebbiez in de webshop
 gezien en toen ik daar een kleine aankoop kwam
 halen, kon ik deze alsnog niet weerstaan.













Verder wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties op de post
over het laten inslapen van onze poes Saphira.


Ik reageer zelf erg weinig op jullie blogs omdat
ik de laatste tijd veel aan m,n hoofd had/heb.

Op Erwins werk de zoveelste reorganisatie waar
hij weer doorheen gekomen is maar het is 
wachten op de volgende ….

Op mijn werk is op dit moment een reorganisatie gaande.
Mijn eigen baan staat nog niet op het spel maar 
misschien moeten sommige collega's weg 
en dat gaat me erg aan het hart.

Verder heeft onze oudste dochter na een lange tijd van klachten,
te horen gekregen dat ze een tumor in haar knie heeft.
Wel goedaardig maar een zeldzame vorm en
op dit moment wacht ze op een intake-
gesprek met de oncoloog.

Al met al redenen om af en toe flink moe te zijn.
Het fotograferen en plaatsen van posten
vind ik zoals altijd een ontspannende
bezigheid maar reageren bij
anderen schiet er bij in.

Hopelijk vinden jullie dat niet erg maar toch
leuk om mijn posten te bekijken.
 Ook dank daarvoor !

25 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Begrijpelijk Gea, dat je niet zo reageert op posten. Er zijn wel belangrijkere dingen voor jouw aan de hand dan een reactie's plaatsen. Dan doen we het gewoon bij jouw:))
Mooi hoor het bord met vlinders. Ik heb nog 3 van zo'n zwarte lijstjes met 2 vlinders. Ze liggen in de kast maar kan ze niet weg doen. Vind ze nog altijd mooi!
Sterkte met alles.

Groetjes Anita

Marjan zei

Wat vervelend al die dingen. Dan is het toch normaal dat je hoofd er even niet naar staat. Geen probleem hoor...
Veel sterkte met je dochter straks.
Je vlinders zijn inderdaad erg mooi. Begrijpelijk dat je ze niet kon weerstaan.

Liefs, Marjan

La Blomst-Living zei

Ach dat maakt toch niet uit, Gea. Dan merk je wat echt belangrijk is!
Prachtige lijst heb je aangeschaft, weer een mooie blikvanger in je huis! Sterkte in de strijd!
Liefs, Linda

Het Moonhuis zei

Mooi die vlinderlijst.
Goh het zit je inderdaad niet mee Gea en begrijpelijk hoor dat je helemaal geen tijd hebt om blogjes te lezen en te reageren, dat gaat niet.
Heel veel sterkte met alles!!

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Heel begrijpelijk, je hoofd heeft wel iets anders te verwerken. Wij blijven toch gezellig bij je langskomen hoor...Heel veel sterkte met dit allemaal!
En je vlinderlijst is weer super! Het mooie oude hout van de lijst past hier ook perfect bij. Mooie aanwinst!
Liefs, Peetje

Sanny zei

Heel veel sterkte!!!

Lieve groetjes,
Sanny

Corine(THUIS) zei

Heel begrijpelijk dat al die dingen je behoorlijk leeg zuigen. Sterkte! En fijn dat het bloggen je een beetje ontspanning brengt. X

Robin zei

Het is fijn dat ondanks alle vervelende dingen die je momenteel bezig houden, je toch kunt genieten en ontspannen door bezig te zijn met fotograferen en je blog.
Na regen komt zonneschijn en dit geldt hoop ik ook voor jou.
Wat een mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt en geschoten, het staat erg mooi zo.

Liefs,
Robin

It's me zei

Sterkte met alles liefs Ria...x!

Nancy Blaauwgeers zei

Heel veel sterkte met alles. Dikke knuffel. Nancy

Indruk zei

Wat een onrustige tijd bij jullie Gea! Heel begrijpelijk dat je belangrijkere dingen aan je hoofd hebt. Wat zal dat schrikken geweest zijn die tumor in de knie van je dochter. Fijn dat het iig goedaardig is. Je vlinders zijn werkelijk prachtig!! Veel sterkte, Pascale x

'Inga' zei

Heel veel sterkte met alles!

Brenda Schneider zei

Je gezin is het belangrijkste de rest komt wel weer.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
Groetjes Brenda

Mirjam zei

Lieve Gea,
Echt heel begrijpelijk dat je er dan niet toe komt om overal te reageren. Dat snap ik helemaal. Ik hoop dat de reorganisaties jullie beiden zullen overslaan en ik hoop ook dat er voor je dochter een heel mooi behandelplan zal worden gemaakt, zodat ze heel binnenkort van alle klachten af zal zijn... wens haar veel beterschap.
En jij, doe lekker alles op je eigen tempo en vergeet niet te genieten van alle leuke dingen... reageren komt later wel weer...
Liefs,
Mirjam

Jilly Garcy zei

Als je je veel zorgen maakt is het heel begrijpelijk dat je niet reageert op de blogs .
Voor mij , is het een afleiding , zo denk ik niet altijd aan alle nare dingen die ons bezig houden.
Hier heeft het ook te maken met werk en gezondheid van mijn familie.

Mooie vlinderlijst trouwens .
En hopelijk komt alles goed met je dochters knie.
Groetjes
Christel

Home and Lifestyle zei

Ik schrok even flink van het bericht over je dochter, gelukkig dat jullie weten dat het goedaardig is maar je zult er flink van over in spanning hebben gezeten.

Ik vind het kastje met vlinders weer een supervondst. Hoe doe je dat toch altijd! Het staat weer erg mooi in je interieur.

Sterkte met alles...

Liefs, Ingrid

Jolanda zei

Sterkte met alles en speciaal voor je dochter. Je hebt wel prachtige vlinders staan, lieve groet

Ús hûs ús thús zei

Alle begrip hoor dat je niet veel reageert. Je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd. Ik weet hoe reorganisaties erin hakken (mijn baan houd in mei na 24 jaar ook op). Maar vooral de zorgen om je dochter zuigen natuurlijk alle energie uit je. Wel schrikken hoor. Ik wens je heel veel sterkte met alles en vooral met je dochter.
Groetjes van Aleta

Le Style zei

Wat een roerige tijd! Heel begrijpelijk dat je energie nu naar je gezin gaat. Ik wens je zoveel sterkte met het gemis van jullie Saphira en speciaal voor je dochter.

Fijn dat fotograferen en bloggen afleiding geeft. Je blijft mooie vondsten scoren.

Liefs,
Yet

Els zei

Prachtige lijst, die had ik ook niet laten liggen ;-)
Heel veel sterkte voor de komende tijd!! Heel begrijpelijk dat je energie en aandacht nu uitgaan naar belangrijkere dingen...

Liefs Els

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja, je hoofd staat wel ergens anders naar wanneer er zoveel in je leven gebeurt! Reageren op onze posts komt later wel weer hoor!
Veel sterkte!

groet Trijnie

All Seasons zei

Ik las je laatste blogpost en tevens over je dochter Sharon. Geloof graag hoe dat even schrikken is dat je dat te horen krijgt. Maar het kan verwijderd worden, dat is al iets heel positiefs.
Heel fijn dat je toch zo af en toe de tijd neemt om mooie foto's te maken en deze hier aan ons te laten zien. En dat reageren, dat komt wel weer. Ik herken het wel hoor.. De tijd komt vanzelf wel weer, zorg eerst dat de boel weer op de rail staat dat is het belangrijkste.

Bedankt voor je mooie foto's en sterkte met alles!
Liefs voor jou
Patricia


lia zei

Bij het lezen van je laatste post merkte ik dat ik deze post niet gelezen had. En reageren bij een ander hoeft toch ook niet altijd. Hoop dat het straks allemaal weer snel voorbij is voor je dochter. En aandacht voor je gezin is toch het belangrijkste.

Liefs lia

A place for my home zei

Hoi Gea,

Ik wil nog even reageren op deze post. Wat een heftige tijd maken jullie door. Reorganisaties gaan niemand in de koude kleren zitten. Ook al sta je zelf niet op straat, je moet wellicht toch afscheid van mensen gaan nemen die je dierbaar zijn. En tuurlijk, je kunt altijd met ze afspreken, maar het gaat dan meer om het plezier wat je onderling op de werkvloer hebt.

En het nieuws over je dochter moet ook schrikken zijn geweest. Gelukkig blijkt het goedaardig te zijn. Maar desondanks hou je je zorgen.

Heel veel sterkte gewenst en zolang het bloggen op jou een ontspannende werking heeft zeg ik ga zo door! Dan genieten wij van je posten en verhalen.

Liefs, Cynthia

House of Seasons zei

Na het bij-lezen op jou blog zie ik veel verdriet.
Ik hoop dat alles weer wat in rustiger vaarwater is en heel veel sterkte met je dochter!
liefs van mij
Lia