Pagina's

24 april 2015

SERENE SFEER


Door het gebruik van maar een paar kleuren in onze achtertuin 
heeft het een rustige uitstraling en vooral in het zachte
avondlicht een haast serene sfeer.

Ik vind het heerlijk om s'avonds in het hoekje bij de schuifpui
  te zitten, lekker lezend of zomaar wat de tuin in te kijken.

Rechts op een oude meerpaal ligt een grote tegel met
 sinds kort daarop een stenen boedhabeeld. 

Ben altijd gek geweest op de sfeer die zo,n beeld uitstraalt.
Het is zo,n vredig plaatje en doet me denken
 aan de rust die ik ervaar op yoga.

Dat doe ik al heel wat jaren en nog steeds 
brengt het me de nodige ontspanning.




















In een aantal grote zinken emmers hebben we buxusbollen gezet.
In de kleinere pot ervoor zit de vaste plant geranium.










De hardhouten stoelen hebben we al jaren en met hun 
vergrijsde kleur staan ook zij mooi in het geheel.

Wel worden ze wat krakkemikkig en zullen we zeker
 volgend jaar een aantal moeten vervangen.












Naast onze vijver met de zinken rand staan twee zinken teilen met
daarin hosta's, per dag zie je ze groter worden.












Helaas voorspellen ze de komende dagen niet echt stralend weer met
veel zon maar toch wens ik jullie allemaal een heel fijn 
weekend en alvast een gezellige koningsdag !

Hartelijke groet Gea