Pagina's

1 juni 2015

BEZIGHEIDS-THERAPIE



Sinds vorige week woensdag bivakkeert onze oudste dochter 
Sharon na haar knie-operatie bij ons op de bank.

Tijdens de operatie van anderhalf uur is een reuscel-tumor 
verwijderd. Helaas zat het niet alleen in het vetkussen 
voor de knie maar ook aan de meniscus vast,
daar moest dus ook een stuk vanaf.

Voor de operatie dacht ze afgelopen maandag wel weer op
 haar kamer in de stad te zijn maar dat valt erg tegen.
Het betreden van de twee trappen daar is 
nog lang geen optie, ze ligt het 
meest nog op de bank hier.








Gisteren kreeg ze bezoek van vier goede vriendinnen.
Ze namen onder andere een kleurboek mee met
de titel: Mindful kleuren voor volwassenen

We zijn daar met z,n tweetjes vanavond als bezigheids-
therapie mee begonnen, ik had een vis uitgezocht.

Sharon is eerst twee schildpadden en nu begonnen 
met een beer in alleen maar bruin tinten

Wat een heerlijke bezigheid is het, heel rustgevend
 want je denkt even nergens anders aan.










Zo …. nu weten jullie even waar wij mee bezig zijn,
ben benieuwd of meer van jullie deze leuke
 bezigheid al ontdekt hebben ?


Hartelijke groet Gea





20 opmerkingen:

Marjonel M zei

Ik heb de kleurboeken al wel zien liggen in de winkel maar nog niet meegenomen.
Beterschap aan je dochter.

Groet Marjonel

Marjonel M zei

Ik heb de kleurboeken al wel zien liggen in de winkel maar nog niet meegenomen.
Beterschap aan je dochter.

Groet Marjonel

Mirjam zei

Hoi Gea,
Heel veel beterschap voor Sharon, dat haar knie maar heel snel mag genezen. In de tussentijd vermaken jullie je dus wel met kleuren... gezellig!
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Ger zei

Hoi Gea,

Veel beterschap voor je dochter Sharon en voorspoedig herstel gewenst.
Wel zo handig voor haar dat ze thuis kan liggen met moeder als gezelschap en bezigheidstherapeut.
Ken de boeken wel,mijn zieke zus kreeg ze met verjaardag cadeau.
Kan me helemaal voorstellen dat wanneer jullie zo bezig zijn met inkleuren dat je even alle zorgen en tijd vergeet.

Liefs,Ger

Home and Lifestyle zei

Beterschap voor je dochter, ik hoop dat ze snel herstelt. Gelukkig vermaken jullie je prima!

Liefs, Ingrid

Anita zei

Dochterlief heeft het ook ontdekt en vindt het heerlijk. Ik ben nog niet begonnen maar wat niet is kan nog komen ;-) Beterschap voor je dochter!
Groetjezz lfs mij

De Witte Lanteern zei

Beterschap voor je dochter. Vervelend dat het tegenviel. Maar beter rustig aan, dan te snel en verkeerd.
Ik heb ze wel eens zien liggen, die kleurboeken. Lijkt me heerlijk om te doen. Volgens mij dwalen je gedachten dan gewoon even weg...
Liefs, Peetje

Brenda Schneider zei

Het ziet er inderdaad mooi uit met die kleuren, het lijkt me ook erg verslavend om de tekening af te krijgen.
Beterschap met je dochter.
Groetjes Brenda (wonen in je eigen stijl)

Stella zei

Sharon, van harte beterschap en veel plezier met kleuren ;)
Lieve groet,
Stella

detuinkamer zei

Hoi Gea en Sharon,

Als kind was ik al gek op kleurboeken en toen ik zelf kinderen kreeg kon ik lekker met ze mee kleuren ...ik heb de kleurboeken wel zien liggen en mijn handen jeuken maar ik heb de rust nog niet gehad om er iets mee te doen.
Hoop dat je knie snel hersteld sharon.

Lieve groetjes Karin

M. zei

Hai...Mijn adhd dochter kleurt ook,en die werd er bijna bang van zo rustig was het in haar hoofd,het is natuurlijk negen van de tien keer chaos in haar hoofd maar niet tijdens het kleuren!!Heel verbaasd zei ze:mam het is helemaal rustig in mijn hoofd!!!!ik denk nergens aan...
ook wel eens fijn voor zo'n drukkig kind...al valt het best mee hoor..

kleur ze!!
groetjes manuela x

M. zei

ojee vergeet helemaal: beterschap voor je dochter!!!

Home is where the heart is zei

jeetje zeg Gea, das niet niks. Hoop dat ze snel opknapt en het t niet meer terugkomt.
Beterschap voor haar.
Kleur ze :))

lieve groet Brigitte

Het Moonhuis zei

Ach heel veel beterschap voor je dochter, zo'n operatie is niet niks.
Wel heel gezellig om na al die jaren weer samen met je dochter aan tafel te kleuren ;-) Ik zie steeds vaker kleurboeken voor volwassenen in de winkels liggen.

Liefs Monica

Marjan zei

Ik zie de boeken wel vaker liggen maar heb het zelf nog nooit meegenomen. Op dit moment is het natuurlijk wel lekker om zo bezig te zijn. En zo leuk om dat samen te doen. Beterschap met je dochter!!

liefs, Marjan

lia zei

Beterschap met je dochter, en dan zit je daar opeens weer te kleuren met je dochter..
Dat had je een paar jaar geleden toch nooit verwacht hihi....

Renata Michel zei

Mooi om zo samen met je dochter bezig te zijn. Ik kan mij voorstellen dat je gedachten op nul en je focus op de tekening gaan....heerlijk. kan ik misschien ook gaan doen. ..ik zit al bijna 3 maanden thuis Door gecompliceerde breuk in mijn voet. Morgen moet ik weer onder het mes gaan de pinnen uit mijn voet dus de ultieme gelegenheid om mij op het mindful kleuren te storten. Beterschap voor je dochter. Groet van Renata

Jeanette zei

Hoi Gea,

ook ik heb die kleurboeken gekocht, ik heb er al vele goede verhalen over gehoord vandaar mijn aankoop. Sterkt met je dochter en dat ze maar snel weer opgeknapt is.

Groet,
Jeanette

Algodão Tão Doce zei

Fiquei feliz em conhecer o seu blog!Achei maravilhoso!!!
Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.

atize atize zei

Beautiful!