Pagina's

14 juni 2015

INDUSTRIELE COLLAGE



Ben bezig met een fotoboek en inmiddels heeft deze al 120 pagina's .
Meer toevoegen kan niet dus ben ik bezig met de verfijning ervan.

Welke foto kan er uit en welke toch nog toevoegen ?
In plaats van drie foto's toch nog een vierde erbij ?

Maar goed, het is bijna klaar en dan even wachten op 
een aanbieding van waar ik ze meestal laat maken.


Ik kwam dus weer heel wat foto's tegen die ik de afgelopen
twee jaar gemaakt heb en vond het wel leuk om voor
deze post een industriële collage te maken.











Ik merk dat het rustig is in blogland, sowieso de laatste maanden al.
Volgens mij is facebook ook een populaire bron van inspiratie
geworden voor heel veel mensen.

Ook lassen een aantal bloggers een vakantiepauze in.
Ik hoop met regelmaat iets te blijven
 posten, ook in de vakantie.

Wie een blogpauze heeft ingelast, wens ik alvast
 een hele fijne vakantieperiode. 

Voor iedereen een hele fijne zondag gewenst !

Hartelijke groet Gea




7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelukkig dat jij ons op je blog de komende weken nog met regelmaat gaat verblijden met een mooie post. Hoewel ik geen posten plaats als ik op vakantie ben, kan ik het lezen en reageren toch niet laten. Daarom vind ik die zomerse rust altijd wel jammer, alhoewel iedereen daar uiteraard helemaal vrij in is. Maar ik mis iedereen dan gewoon.

Leuk, zo'n boek! Zou ik ook eens moeten doen, maar heb er nooit de tijd voor genomen.

Een fijne week. Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Hè, gelukkig! Niet iedereen stopt er mee: anders wordt het wel erg ongezellig....toch?
Ik heb wel eens een boek gemaakt van de tuinfoto's: zo lek om te doen! Ook maak ieder jaar van de kleinkinderen (per kind 1) een klein boekje. Een grote wordt me dat toch een beetje te duur!

groet Trijnie

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een heerlijke collage, vol met allemaal heel mooie plaatjes. Ik kijk mijn ogen weer uit. Vind het heel mooi allemaal...
Ja, ik merk het ook hoor, dat het rustiger aan het worden is in blogland. Zou dat echt zo aan facebook liggen? Ik heb ook een fb pagina en doe daar dagelijks iets op, maar mijn blog blijft toch het allerleukste voor me om te doen...
Enne, vakantie, dat duurt nog even voor ons...
Fijne nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Dat wordt een heerlijk genietboek, als ik deze foto's al zie...Lijkt me leuk om te doen, veel werk, maar ook mooi om terug te kijken.
Ik merk ook dat het een stuk rustiger is. Maar volgens mij was dat vorig jaar ook al aan het teruglopen. De viewers zijn wel gestegen, maar er wordt minder gereageerd. Hopelijk komt dat omdat iedereen lekker geniet van het buiten zijn...
Fijne week!
Liefs, Peetje

Anneke zei

Ja ik merk ook dat blogland rustig is. Zelf ben ik ook niet zo aktief op dit moment. Wij zitten veel in ons boshuisje er is wifi maar wel met grote ergenis. Soms heb ik wifi en dan wil ik een berichtje schrijven dan valt wifi weer weg ggrrr.
Dus dan is er even geen contact met internet.
Fijne week Liefs Anneke

It's me zei

Ja het is zeker stukken minder dan een paar haar geleden het bloggen...maar vind het nog steeds veel leuker dan fb...doe het graag...vooral het lezen....het maken is ook minder aan deze kant....vooral met het gebeuren van hemmes merk ik dat als alles anders is in je leven bloggen er bij in schiet...ik moet je er echt toe zetten om wat te maken nu...maar ik blijf hoor veel te leuk...!...mooi je collage!..liefs fijne week Ria..x!

detuinkamer zei

Spannend .... ben benieuwd naar je boek.