Pagina's

28 juni 2015

OUDE KRUIKEN



Ben gisteren weer eens naar mijn favoriete winkel,
De Tuinkamer, in Hoogezand geweest .

Heerlijk struinen is het daar en ook altijd gezellig 
om even te kletsen met eigenaresse Karin.

Ik kwam daar om het kleine kruikje te halen maar ging 
ook weg met de grotere kruik en de houten ballen.












Ook het zinken kistje op de bovenste plank had ik in de bestelling.
Hij past mooi bij het onderste exemplaar wat ik al een tijdje heb.

In deze zelfgemaakte kast heb ik alleen maar oude zinken
 spullen staan, rechts liggen twee jerrycans op hun kant.












De grote kruik heeft nog een stukje oud stof onder de kurk en het kleine
kruikje is bijzonder door het hengsel bovenop en de twee tuitjes.

Ben weer erg blij met deze nieuwe vondsten!











Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe !

Hartelijke groet Gea