Pagina's

1 juli 2015

VINTAGE HEADSET



Ik zag ergens op een foto zo,n oude headset oftewel koptelefoon.
Die zag ik gelijk voor me op één van de twee oude 
pruikenkoppen die ik heb staan.

En als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, vind ik het een
erg leuke sport om daar naar te gaan zoeken ;-)

Na een tijdje vond ik op marktplaats zelfs drie
 exemplaren bij dezelfde verkoper.

Drie verschillende modellen, ze hebben allemaal 
wat maar dit vind ik zelf de mooiste.

Stoer met het stuk stof en bruin snoer er nog aan.
Ik denk dat deze in het leger gebruikt is.

























Ik zal de andere twee koptelefoons ook nog laten zien hier .

De combinatie van stoere spullen met brocante, industriële 
of vintage items blijf ik erg leuk vinden.

Af en toe iets geks of onverwachts ertussen geven 
voor mij die eigenheid aan ons interieur.



Hartelijke groet van Gea


3 opmerkingen:

Mirjam zei

Hij is super mooi Gea, en dat kan niet missen hoor, dat is er eentje uit het leger...
Heel fijne warme dag vandaag,
doe rustig aan,
Liefs,
Mirjam

Ús hûs ús thús zei

Wat een bijzondere vondst! Je hebt er een prachtig plekje voor gevonden.
Geniet van de mooie het zomerweer! Groetjes van Aleta

De Witte Lanteern zei

Dat maakt het ook altijd zo leuk bij jou: je eigen sfeer! Ik vind het knap hoe jij altijd de apartste dingen vindt en het ook nog eens heel passend in je interieur verwerkt. Een genot om naar te kijken.
Liefs, Peetje