Pagina's

3 augustus 2015

OUDE MOTORHELM


Op de brocantemarkt in Brugge is het echt goed zoeken naar
spullen die stoer genoeg zijn naar onze smaak.

Ook is het de laatste jaren flink duurder geworden,
kleine prijsjes hanteren ze al lang niet meer,
toch vonden we er wat mooie spullen.


Onder andere een oude motorhelm, het is zo'n leuk ding
met van die zijflappen die over de oren komen.

Bij het ontbijt in ons hotel zat Erwin er mee aan tafel wat
een Belgische dame de opmerking ontlokte :

"kijk daar heb je weer zo,n zotten Ollander"

We hebben hierom nauurlijk vreselijk 
gelachen met elkaar ;-0









Een leuke vondst vind ik ook de stander waar de pruikenkop op staat.

Eigenlijk is het een grote gietijzeren draaiknop van een kraan 
maar ja … ik hou er nu eenmaal van om dingen
 op een heel andere manier te gebruiken.












Ook namen we nog twee oude telramen mee, deze zijn qua kleuren
ook zo mooi. Eén exemplaar staat op mijn verkoop-blog.











Tot slot laat ik de oude tuin-handschoenen zien, van heel dik 
leer en helemaal verhard zodat ze kunnen staan en 
daarom juist ook zo leuk om mee te stylen.









Ik heb een aantal spullen al te koop gezet op mijn verkoopblog,
waaronder een hele grote metaalkleurige vlaaienton,
oude brandweerhelm , oude wekkers enz..


Voor nu een hele fijne dag verder, hou het vooral
heel rustig met dit warme weer ….

Hartelijke groet Gea




3 opmerkingen:

It's me zei

Wat een stoer ding....liefs van mij x

Schwanen- Teich zei

Liebe Gea,
wow was du immer für wunderbare alte Schätze findest....ich bin total hin und weg....manche Dinge habe ich noch nie gesehen, geschweige denn wußte ich noch nicht einmal das es sie gibt...Bin richtig gespannt was du noch alles so findest:)))

Ganz liebe Grüße
Annett

Bonjade zei

Ha eenmaal verslaafd aan inkopen.......tja dan ben je verloren....;)
Mooie items heb je gescoord......

Oh enne....tja.....waar zouden we anders onze vakantie kunnen doorbrengen dan in La France....;)
Tja...ook verloren....weet het wel.....

Liefs