Pagina's

20 september 2015

REPORTAGE SHOWHOME




Ik werd een aantal weken geleden gevraagd door Lynda of ik
het leuk zou vinden om foto's en tekst in te leveren voor
een reportage op de site van Showhome.

Lynda is een leuke meid en blogt vol overgave en enthousiasme.
Ze heeft zelf een mooie blog, deze heet: Een klein stukje van mij (klik)

Ook blogt ze sinds 2011 met regelmaat - en maakt ze
deel uit van de redactie bij ShowHome.nl
Op deze site vind je:

  • Dagelijks nieuwe woontips
  • Woonwebwinkel top 20
  • Interieurstylisten per provincie 
  • Woonbloggers die over woonideeen schrijven
  • Binnenkijkers van woonbloggers
  • Binnenkijkers van lezers
  • en nog veel meer …

Wil je de reportage met maar liefst 40 foto's zien op de site van Showhome ?







Momenteel plaats ik wat minder posten.
Ten eerste erg druk met andere dingen, zoals werk, scholingen en
trainen voor wandelweekend volgende week.

Ten tweede is mijn camera al een tijdje stuk dus maak ik de foto's met mijn I-phone.
Maar dat is toch niet zo prettig dus maak ik minder foto's en heb ik dus minder
te posten.

Komt wel weer …. voor nu wens ik jullie een fijne zondag verder !

Hartelijke groet van Gea


9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Aangezien ik jouw blog al zes jaar met veel plezier volg, weet ik inmiddels al aardig wat jullie stijl is ;-). Maar ondanks dat blijft het elke keer weer leuk om te lezen, juist ook omdat jullie zo'n eigen en niet zo veel voorkomende smaak hebben. Het is allemaal prachtig en consequent doorgevoerd. Je boft maar met een klusgrage man, het lijkt mij heerlijk om dingen te bedenken en dan een man te hebben die er met plezier mee aan de slag gaat.

Een leuke reportage om te lezen, Gea!

Liefs, Ingrid

Lynda Hovens zei

jij vond het leuk, wij vonden het leuk, iedereen weer content en enorm geinspireerd weer! Hoop dat je camera snel gemaakt is ;).

Nogmaals dank voor je bijdrage!

liefs
lynda

It's me zei

Wat leuk zeg !!!...hele finne zondag hoor liefs Ria x

Roelie Steinmann zei

Het was een leuk stukje om te lezen, met prachtige binnenkijkers in jullie huis en tuin.

Gezellige zondag, Roelie

'Inga' zei

Erg mooi! Ik was het al voorbij gekomen via pinterest, leuk om zoveel hoekjes in één post tegelijk te zien....daar kan nog wel eens meer uit komen! Prettige zondag nog!

Marjonel M zei

Heel mooi en heb het dan ook met heel veel plezier gelezen.

Fijne week!
Liefs,Marjonel

De Witte Lanteern zei

Wat een leuke reportage met lekker veel foto's, echt genieten.
Jij was destijds een van de eerste blogs die ik ging volgen en nog steeds ben ik zeer verheugd als jij een post plaatst. Je hebt een prachtige, niet alledaagse stijl. Heel verfrissend in blogland, zelfs na 6 (!) jaar.
Dus ik hoop dat je snel een nieuwe camera hebt, zodat je weer naar hartenlust kunt fotograferen. En nog eens zeker 6 jaar doorgaat...
Liefs, Peetje

Els zei

Ik zag laatst het stukje via FB al voorbijkomen...
Nu pas de tijd genomen om ook het artikel te lezen! Ontzettend mooi geschreven.

Surfend op het web kwam ik ooit uit bij jouw mooie blog...wat een inspiratie!!
De aanschaf van onze Tolix stoelen kwam eruit voort :-)

Nog steeds lees en bekijk ik je blog met veel plezier! Hoop dan ook dat je nog heel lang door zult gaan!!

Fijne middag
X Els

Rosedale at Home zei

Ik heb de reportage bekeken..
Mooie foto's! Alles is echt een geheel in jouw huis, mooi hoor!
Groet, Leonie