Pagina's

9 oktober 2015

ENERGIE OPDOEN



Ik ben druk met werken, vergaderen en scholingen in verband met
 de komst van het electronisch clienten dossier in ons verzorgingshuis.

Deze ontwikkeling gaat mij, m,n collega's maar zeker onze cliënten veel 
goeds brengen en daardoor is het een ontzettend leuke uitdaging om
 hier als lid van de werkgroep een rol in te spelen.

Maar het vraagt ook veel energie, vooral het denkwerk maakt dat ik
 aan het eind van een werkdag moe en soms ook leeg ben.

Als ik het dan opbreng om toch nog even te wandelen,
 levert dat altijd weer nieuwe energie op.

De aandacht voor wat er om me heen is, maakt dat ik minder
 in m,n hoofd zit en dat is wel zo prettig ;-)

Zo wandelde ik vorige week langs ons bos terug naar huis en
 toen ik omkeek, zag ik zo,n mooie lucht.








Tijdens een fietstocht van 15 km, van ons dorp naar de stad waar ik vaak
 vergader, was het erg mistig maar bleef ik toch even stil staan.

Het was zo,n prachtig schouwspel toen de zon 
probeerde door de mist heen te komen.

Zo wil ik elke dag wel beginnen !











Zo probeer ik naast alle drukte en hectiek toch van dit soort 
momenten te genieten om nieuwe energie op te doen.

Vanmiddag loop ik 18 km naar de verjaardag van 
de jongste dochter van mijn zusje, wie weet
wat voor moois ik dan weer zie ;-)


Ik wens jullie een fijne dag, alvast een gezellig 
weekend en tot de volgende keer .

Hartelijke groet Gea



7 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Prachtige manier om je hoofd leeg te maken...
En dan doe je ook effe 18 km lopen naar een verjaardag...Petje af, Gea.
Dan heb je een lekker stuk verjaardagstaart wel verdiend! (hihi, zie je, ik snap dan niet waar het bij mij mis gaat...;-))
Fijn weekend!
liefs, Peetje

B A S I C H U S zei

prachtig Geja, super genieten, ik wandel graag met je mee: fijn weekend
Kram Marion

It's me zei

Prachtig hoor !!!...fijn weekend liefs Ria x

Jolanda zei

Je laat ons veel moois zien van je wandelingen. Vaak heb ik geen fut mer als ik thuiskom maar ik zou het eigenlijk wel vaker moeten doen: wandelen want het is inderdaad heerlijk om na te denken en je hoofd leeg te maken. Lieve groet

Zjietje zei

Energie ergens uithalen is zo belangrijk. En wij genieten dan weer van de foto's die jij maakt tijdens je energieboost. Fijn weekend

Lieve groet Brigitte

lia zei

Er is zoveel moois te zien tijdens een wandel of fiets tocht.
Fijn weekend
Liefs lia

House of Seasons zei

Lieve Gea, net even aan het bijlezen, was lang gelden, helaas, maar lees nu je verdrietige verhaal. Afscheid nemen van een stukje onvoorwaardelijke liefde, want dat is wat een huisdier is, is hard.
Heel veel sterkte en liefs van mij.
Lia