Pagina's

27 oktober 2015

STOLP MET GEWEITJE



De oude verfblikjes en kwasten die onder de stolp stonden,
hebben plaats gemaakt voor alleen een geweitje.
Simpel en rustig maar voor mij op dit
moment meer dan genoeg.











Verder hebben we een prachtige smalle kast van 
verweerd metaal voor naast de bank gekocht. 

De twee tafeltjes die aan weerszijden van de 
bank stonden, zijn beide vervangen.

Aan de andere kant hebben we eerst een dolly tub 
met deksel en daarop een jielde lamp gezet.

Die wordt nog vervangen door de stoere eiken 
zuil die ik hier (klik) al eerder liet zien.

Ook daar wordt een jielde lamp op bevestigd
 als stoere blikvanger naast de bank.

Onze nieuwe bank en stoel laten nog even op 
zich wachten maar dat is niet erg want 
we zijn nog druk met verven.

De bijkeuken, computerkamer, gang en trap moeten 
nog een lik verf hebben en daar zijn we
 nog wel even mee bezig.


Ik wens jullie een fijne week verder !

Hartelijke groet Gea




6 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Het zal er ongetwijfeld weer heel erg mooi uitzien allemaal.
Prachtige spullen kiezen jullie altijd voor in je huis.
Veel succes en plezier met het schilderen.
Liefs,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Kijk! Maar goed dat je die zuil hebt bewaard, straks staat ie vast prachtig naast je nieuwe bank!

Anneke zei

Ik heb nog even naar je zuil gekeken. Zo mooi is die. Dat zal zeker helemaal te gek staan. Nog heel veel succes met de verfklussen.
Liefs Anneke

lia zei

Mooi met dat gewekte onder de stolp.
En maar goed dat je die zuil nog hebt, want hij is prachtig....

It's me zei

Je bent weer lekker bezig.....ben heel benieuwd kom maar op met de foto's....hihihihihi...liefs Ria x

Le Style zei

Aha, ook opnieuw aan het veranderen ;-) Ja! Ik ben er weer, heb even bijgelezen, blijft genieten jouw blog!
Succes!

Groet!
Yet