Pagina's

18 oktober 2015

VIES EN VERWEERD



Ik hou ervan …. dit metalen bordje heb ik al een tijdje 
maar hier gaat natuurlijk geen poetsdoek over.

Ik vind het juist mooi als het nog wat vies is zodat je kunt zien
 dat het buiten heeft gehangen en dus echt gebruikt is.

Het heeft een tijdje in de kast gelegen maar ik heb het
nu bij de kogels op het oude buskruit-vat gelegd.

Zo past het mooi bij de al eveneens zo mooi
verweerde kogels en het vat.








Nu staat de grijze stoel nog op de foto's, deze is echter door de
twee poezen die er niet meer zijn, erg onder
handen (oftewel poten ) genomen.

Ze hebben beide leuningen flink verkrabd en dat
 is inmiddels geen gezicht meer.

We hebben daarom een zwarte leren stoel besteld.
Een ander model, zonder leuningen en mede
daardoor een heel andere uitstraling.

Ook komt er een andere bank, deze is groter, staat op
 hogere poten en heeft geen losse kussens meer 
waardoor het een  strakker uiterlijk heeft.

Verder kon ik er een vloerkleed bij afdingen, dus ook
de oude bruine wordt vervangen door een 
ander exemplaar.

Met de bank van bruin naar grijs, de stoel van grijs naar zwart,
 een kleed in zwart met roomwit en alles iets strakker 
vormgegeven zal onze kamer een andere sfeer krijgen.


Ben wel benieuwd hoor, het is toch altijd
afwachten of het wordt zoals je
in gedachten hebt …


Voor nu wens ik jullie een fijne zondag verder !

Hartelijke groet van Gea

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit bordje moet je inderdaad niet schoonpoetsen, want dan zou het wat kleur betreft minder bij jullie huis passen. Juist dat vergrijsde combineert mooi met de andere spullen. Ik ben ook heel benieuwd hoe de nieuwe meubels zullen staan!

Fijne zondag, Gea. Liefs, Ingrid

lia zei

Mooi bordje wat precies bij jou stijl past.
Spannend die nieuwe zithoek.
We krijgen er vast wat van te zien.

Fijne zondag.

It's me zei

Zo gaaf en stoer weer Gea....liefs fijne zondag..Ria x

Anneke zei

Enig dat bordje past zo goed bij jouw stijl. En nu wachten op je nieuwe zithoek. Spannend is dat altijd he?
Een fijne zondag.
Liefs Anneke

Marjonel M zei

Altijd spannend nieuwe meubels, wij hebben ook nieuwe besteld en wacht ook maar geduldig af.

Fijne week!
Liefs, Marjonel

Rosedale at Home zei

Het bordje staat mooi bij je interieur..
mooie plaatjes. Spannend hoe je nieuwe meubels staan,
ben benieuwd!
Groet, Leonie

Van de Zolder zei

Leuke stoere spullen, ben heel benieuwd
naar jullie nieuwe interieur.

Hartelijk Groet,
Annemiek.

Spijshuisje Lyd zei

Gaaf bordje en leuk gedecoreerd!
Zelf heb ik een oud nummerbordje van vakantie meegenomen en blijf hem ook leuk vinden.
Fijn weekend, Lydia