Pagina's

29 november 2015

PLAATJES VAN VROEGER



Nou ja ….  vroeger is misschien een te groot woord maar
 toch alweer van een aantal jaren geleden inmiddels.

 Tijdens het opruimen van fotoalbums op de computer
 kwam ik deze plaatjes uit 2011 weer eens tegen. 

Ons interieur was toen nog veel "liever" 
maar toch ook al met stoere accenten.

Veel dingen zijn verkocht maar de metalen letters
en het gietijzeren beeldje zijn gebleven.

Het grijze kastje ook maar die is inmiddels 
in het zwart te vinden in ons huis.










Bedankt nog voor de lieve reacties op mijn 
vorige post via mijn blog en de mail.

Ik hoor van velen dat blogs toch nog veel bezocht en
 gewaardeerd worden juist omdat het minder 
vluchtig is dan andere inspiratie bronnen.

Toch leuk om te horen ….


Hier in het Hoge Noorden een stormachtige avond,
wel gezellig om dan lekker binnen te zitten.


Ik wens jullie alvast een fijne nieuwe week!
Hartelijke groet van Gea




12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Door de jaren heen verandert je woonstijl toch, dat heb ik zelf ook wel gemerkt. Maar dat is ook wel weer leuk, zo blijf je tenslotte ook lekker bezig. De naturelle kleuren zijn hier al die jaren altijd wel gebleven, maar vroeger combineerde ik dat ook nog wel met RM...daar heb ik nu weinig meer mee. Het bloggen heeft mij wat dat betreft ook wel veel gebracht, zoveel heerlijke inspiratie waar ik mijn eigen weg in heb gevonden! Mij doet het ook goed dat het bloggen door veel bloggers en volgers nog steeds wel heel erg wordt gewaardeerd, voor mij blijft dat toch echt wel nummer 1!

Een fijne week, Gea! Liefs, Ingrid

Elisabeth zei

Hoi Gea
Het is alweer even geleden dat ik langs geweest ben .Blijf maar gewoon hier op je eigen blog met jullie unieke woonstijl en je mooie foto's.Zelf blog ik niet heel veel en ik ben wat oppervlakkiger geworden .F B en andere sites vind ik echt helemaal niets.Wel zijn er vele blogsters verdwenen daarheen ,het is niet anders maar wel jammer .
Fijne week,lieve groetjes Elisabeth

It's me zei

Het is een stuk stiller maar ik blijf bloggen velen malen leuker vinden dan fb....hier vind ik rust en dat vind en krijg je op fb zeker niet ...wat een geklaag en wat een problemen....nee ik blijf hier hoor...hihihihihi....liefs fijne week Ria x❤️

Anneke zei

Als ik zo naar foto's van vroeger kijk dan was ik vaak zoekende. Tot ik een keer jaaaaaren geleden bij hoeve hofackers in Baarlo kwam en sindsdien ben ik verkocht. Zo wilde ik het ook. Het is tijdloos. En ik hou van de stijl. Net als jouw stijl ik ben er helemaal weg van.
Nog een fijne week.
Liefs Anneke

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Erg leuk om de foto's van een paar jaar terug weer te zien.
Ook ik heb mapjes met foto's op mijn computer staan, dan merk ik ook dat ik vele spullen al niet meer heb (grote opruiming).
Over je vorige post, Facebook vind ik erg vluchtig en bloggen is wat persoonlijker, waar ik de voorkeur aan geef.

Wens je een fijne week en lieve groet,

Loes

De Witte Lanteern zei

Leuk om die veranderingen te zien, ook al zijn ze minimaal. De basis ben je toch trouw gebleven: de rust en de kracht van het object zelf.
Ik kijk ook wel eens terug en ben ook veranderd, mede door de inspiratie op verschillende blogs. Van romantisch lieflijk wit naar meer het vintage patina, maar wel nog steeds met veel brocante. De lintjes zijn vervangen door stoer touw. Wit blijft bij mij ook de basis, omdat ik nu eenmaal van licht hou in huis. Maar ik geniet van veel verschillende interieurs en dat is juist het leuke van bloggen, meegenieten van een andere stijl. Je haalt de dingen eruit die jouw aanspreken en daardoor krijg je langzamerhand je eigen 'thuis'. Waar anderen weer van kunnen genieten...En genieten doe ik zeker nog steeds van jouw sfeervolle huis, vroeger en nu!
Liefs, Peetje

Judith zei

We blijven veranderen... Nu denken we dat we 'het' gevonden hebben en over 5 jaar is het alweer anders! Bij ons blijft de basis wel hetzelfde. Ik merk dat we nog steeds trekken naar dingen waarvoor we 10 jaar geleden ook kozen. Alleen wil ik het nu natuurlijk wel net eventjes anders;-) Maar de basis blijft en blijkbaar hoort dat dus bij ons

Leuk om te zien dat ook jouw basis ook gewoon Gea was en is!!!

lia zei

Toevallig zat ik gisteren ook al mijn foto's uit te zoeken. En in 2011 was er nog veel meer brocante te vinden in mijn huis.
Nu mis ik dat helemaal niet, maar toch had ik toen al het stoere erin zitten, en dat heb ik meegenomen in mijn huidige interieur.
Want daar voel ik me lekker bij.
Wie weet wat het over 5 jaar is.

JoanMarie zei

Greetings - I was thrilled to have found your blog and love your style and inspiration. Looking forward to following along.
JoanMarie

van alles wat in huis en tuin. zei

Natuurlijk verandert er in je huis in de loop der jaren wat en ook je smaak verandert. Naarmate je andere blogs ziet ga je (tenminste ik) ook thuis veranderen omdat je daar dan prachtige dingen tegenkomt! Toch is er niet aldoor maar iets anders, daar heb ik het geld niet voor maar kijken is ook leuk....vooral van de foto's van jou geniet ik enorm!
Dus.....fijn dat je er nog bent!

groet Trijnie

Le Style zei

Wie schrijft, die blijft! Dus wij blijven ;-) Bloggen is zoveel leuker, persoonlijker, er kan zoveel meer info gedeeld worden. Plaatste net een fotootje op instagram met de tag; blog. Deze tag is nog super populair hoor ;-) Reacties worden minder dat klopt, ook zelf kom ik niet altijd toe aan reageren. Mijn leven was al zo druk de afgelopen jaren. Toch doe ik graag mijn blogleesrondje, het geeft inspiratie, informatie en voelt zo vertrouwd! Ik geniet juist van de veranderingen van de mens en daar hoort verandering van woonsmaak bij. Ik geniet volop van jou blog! Dank voor al je inspiratie!

Liefs,
Yet

Mirjam zei

Ik blijf genieten van jouw stukjes op je blog hoor. Niet mee stoppen hoor.
Het is wel zo dat er tegenwoordig heel veel op facebook en ook op instagram voorbij komt. Zelf ben ik daar ook schuldig aan, maar voor mij blijft mijn blog toch wel nummer 1 hoor. Facebook en instagram zijn snel en goed voor de oneliners, maar ergens iets dieper op ingaan, waardoor je ook wat meer van jezelf blootgeeft, dat vind ik toch mooier hoor.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam