Pagina's

11 december 2015

KERSTBOOM(PJES)


Zoals altijd staat onze kerstboom ook dit jaar weer 
voor de schufpui in een zinken emmer.

Deze keer op een eiken blok omdat de boom dan
wat hoger staat en dus mooier uitkomt.

Ook dit jaar weer veel wit en mat zilver in de boom
en daarbij nog de bruine ballen van jute die
ik vorig jaar kreeg op kerstavond.

Dan vieren we altijd pakjesavond met onze
dochters en dat doen we dit jaar weer.






Op de eettafel ligt een zwart metalen bakvorm 
met daarin alleen mos en een witte kaars.

Sober maar sfeervol als deze aan is.








Kijkend door de dennentakken naar de andere kant, zie
 je de twee kerstboompjes die ik nog in twee
zinken potten op de vernsterbank zette.












Verder zette ik ook op de salontafel een zwart 
dienblad met mos en een witte kaars.

In een stolp deed ik nog wat mos en verder net
even wat meer waxinleichten in glaasjes
her en der en dat is voor mij genoeg.

Ik laat in een volgende post 
nog meer hiervan zien …

Voor nu een fijne dag en alvast een
heel gezellig weekend gewenst !

Hartelijke groet Gea







13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor Gea, niet teveel maar toch wel met een kerstaccent. Dit jaar ga ik denk ik ook voor weinig, ik vind nu al dat er iets teveel in de kamer staat, dus de kans dat het mij dan echt te druk wordt, is dan natuurlijk wel aanwezig. Hier staat nog niets wat kerst betreft, dat zal wel begin volgende week worden.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Karin Brocaatje zei

Gezellig Gea!!
Hier is de boom ook klaar, vandaag nog wat lichtjes in een hoekje
Nu lekker weekend dus samen genieten en straks dus kerst cadeautjes, leuk.
Wij sinterklaas en met de kerst niet dan wordt het te voor de kleintjes

Fijn weekend groetjes karin

Marjonel M zei

Heel gezellig Gea. Hier begint de kerst ook een beetje binnen te druppelen.

Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

lia zei

Heel sfeervol.
Wij doen ook altijd pakjes met de kerst.
En heel voorzichtig komt hier ook wat kerst in huis.

Fijn weekend
Liefs Lia

Anneke zei

Gea ik hou er van. Een heerlijke sfeer.
Liefs Anneke

Le Style zei

Sober & zo sfeervol! Super mooi. Op het moment ben ik helemaal weg van kandelaars, mijn kerstsfeer blijft dan ook steken bij kandelaars met kaarslicht. Ook licht de grote glazen kerstbal, van al jaren terug, op de vensterbank voor het raam. Wil steeds op pad voor wat groen, maar op de één of andere manier komt het er steeds toch niet van ;-) Ik kijk uit naar de volgende sfeerfoto's in deze sfeer. Voor nu een heel fijn weekend!

Liefs!
Yet

Marijke zei

Leuk de kleine boompjes in de potten!
groetjes van Marijke

Home is where the heart is zei

zoals altijd zet je weer een heerlijk sfeertje weg, super!
Fijn weekend

lieve groet Brigitte

Mirjam zei

Hoi Gea,
Het ziet er weer prachtig uit bij je. Ik vind vooral de kleine miniboompjes in die mooie zinken potten in de vensterbank, heel erg mooi.
Alleen wat mos en een witte kaars... sober en prachtig.
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Mijn Stijl zei

Ziet er allemaal gezellig uit Gea...vind die kleine boompjes zo schattig.
Onze kerstboom staat al wel in de kamer maar die moet ik nog versieren. Dat zal morgen denk ik wel worden en dan ook de rest nog even in kerstsfeer brengen.

Fijn weekend,
Anita


It's me zei

leuk hoor zo.........liefs fijne zondag morgen van mij Ria x❤️

Schwanen- Teich zei

Liebe Gea,
ganz bezaubernd weihnachtlich sieht es bei dir aus....Ich wünsche dir ein wunderschöne Weihnachtszeit...
Ganz liebe Grüße
Annett

van alles wat in huis en tuin. zei

Ben helemaal weg van je kleine boompjes! Leuk!
Ik heb zelf de boom nog niet staan maar heb 'm wel al gekocht. Kerst zonder boom vinden we hier in huis helemaal niks!

groetjes Trijnie