Pagina's

14 december 2015

MEER KERSTSFEER



Zoals beloofd nog een post met meer kerstsfeer in huize G-Style.

Op de vakkenkast heb ik de stolp naast het zwarte kastje
heel simpel gevuld met alleen wat mos.

Daarbij zette ik twee zwarte metalen bekertjes
met waxinelichten erin.







Hieronder een soortgelijk metalen dienblaadje welke ook
 op de eettafel staat met mos en een witte kaars.








Verder staat er op de eiken zuil met de Jieldé lamp erop,
nu ook een glazen waxinelicht houder, voor net
even wat meer sfeer, ook daar.











Zoals jullie zien, is de kerstdecoratie heel sober gehouden dit jaar.
Waar ik vroeger veel meer kerstballen in schalen legde, is nu
 mos met kaarsen, meer waxinelichten en uiteraard de
 kerstboom meer dan genoeg kerstsfeer voor mij.

En niet alleen voor mij hoor, ook Erwin en jongste 
dochter Joëlle vinden het gezellig genoeg zo.

Ik wens jullie veel plezier toe met het sfeervol maken van 
jullie huizen, vind het altijd erg leuk om te zien hoe
 ieder z,n draai er aan geeft en het daardoor 
"eigen" en gezellig maakt.

Voor nu een fijne week gewenst !

Hartelijke groet Gea