Pagina's

21 januari 2016

TEKEN VAN LEVEN

Vanaf mijn blog even een teken van leven,
helaas zonder foto's .

Ondanks mijn kapotte camera, redde ik me met de goede 
camera functie op Erwin z,n I-phone.

Ik plaatste de foto's gewoon op mijn laptop ...  geen probleem.
Nu heeft mijn laptop het voor de kerstdagen begeven maar
heb ik dat eerst even gelaten voor wat het is.

Vandaag voor het eerst weer geprobeerd of er toch nog
iets van leven in zat maar helaas lukt mij dat niet.
Erwin kan nog even kijken maar ik 
vrees dat het over en uit is.

Met de aankoop van de nieuwe leren bank en stoel
en nog een stoel in de bestelling, staat 
de aanschaf van een nieuwe laptop
niet erg hoog op de lijst.

Met twee studerende kinderen, financieel door ons 
ondersteund en altijd wel andere uitgaven die
zomaar en onverwachts tussendoor komen,
is het toch prioriteiten stellen.

Ik red me gewoon met mijn I- pad , inmiddels ook
al oud en trager aan het worden maar 
waar hebben we het over ...

Er zijn veel ergere dingen ;-)

Ik zal ooit wel weer boven water komen maar 
voor nu een pauze op mijn blog.


Hartelijke groet van Gea



19 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Ook toevallig...dacht gisteren nog...wat duurt het lang voor ze weer wat plaatst...maar je hebt gelijk hoor... Het leven is duur zat met studerende kinderen, hier zijn we er ook nog niet vanaf... In Juni als het goed is.
We zien je vanzelf wel weer... Heb je gelijk weer veel onderwerpen.
Voor jou ook nog fijne Wintermaanden Gea.

Groetjes,
Inge, my choice

Karin Brocaatje zei

Het is wat het is Gea so what andere dingen en je gezin is belangrijker dan "het net"
Geniet onder tussen van de rust.

Groetjes karin

van alles wat in huis en tuin. zei

Inderdaad: er zijn ergere dingen in de wereld en wat belangrijk is gaat voor! Maar je zult het wel missen, denk ik.
Wanneer je weer kunt bloggen heb je in ieder geval geen gebrek aan inspiratie denk ik!
Fijne tijd zonder laptop/computer/I-pad.....en wat alles nog meer van het WWW.
Je zult het vast wel overleven! haha.

groet Trijnie

De Witte Lanteern zei

Ik miste je ook al...Natuurlijk gaan die andere dingen voor. Het leven is al duur genoeg, zeker met studerende kinderen.
Hier heb ik ook problemen met de computer, kan wel een post maken en reageren, maar kom niet aan mijn nieuwe foto's...Dus daar moet ik ook een oplossing voor vinden. Vanavond komt er een 'mannetje' kijken, wat er aan te doen is.
Geniet jij ondertussen van de 'net-stilte' en laadt je batterijtje op met heel veel inspiratie. Moet goed te doen zijn, bij je mooie thuis...
Liefs, Peetje

Jacqueline @ HOME zei

Will miss you Gea ....... start saving for a new computer !!!!! Hurry back. XXXX

It's me zei

Hoe krijg je het voor elkaar om een blog te schrijven op je iPad ???... Mij lukt dat echt niet hoor.....ik zal op je wachten goed?....liefs van mij x

lia zei

Oh ja, dan vliegt het geld letterlijk uit je portemonnee.
En je kunt gewoon ook niet alles tegelijk. Dat is hier ook hoor.
Wens jou ook hele fijne wintermaanden.

B A S I C H U S zei

Er zijn idd belangrijkere dingen; ik hou je in de gaten, wanneer je weer opduikt :)
misschien tijd voor een Instagram account? Het is zelf al een eeuwigheid dat ik onderweg
ging met mijn gewone camera, even met de Phone een foto update, vind ik ook leuk voor mezelf.
Fijne warme winter maanden en wie weet tot op IG.
Kram M.

Home and Lifestyle zei

Als je maar belooft dat je terug komt, Gea ;-)! Dan vind ik het (een beetje) goed...

Liefs, Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ha, ha, ja dat gaat dan moeizaam. Even een pauze is misschien ook wel even lekker, alhoewel ik je berichten erg zal missen. geniet van deze mooie winterse wereld, de gezelligheid binnen en straks de start van het voorjaar.
groet Pauline

Coby Breitner zei

He gelukkig dus verder niets aan de hand, ook ik dacht gister wat raar zolang niets?
Groot gelijk prioriteiten stellen wie niet he in deze tijd?
Zal dan maar zeggen tot gauw want we missen je wel hoor.
Groetjes Coby

Anneke zei

Lieve Gea ik miste je al en beetje. Helaas komt een ongeluk nooit alleen. Komt alles tegelijk. Ik begrijp je pauze helemaal, als he naar beloofd weer terug te komen.
Liefs Anneke

Anoniem zei

Hoi Gea, ik zal je mooie foto's en inspiratie missen. Kom snel terug!
Groetjes, Sander.

Corine(THUIS) zei

Fijn dat je even laat weten dat het verder goed met jullie gaat. Het gaat hier maar om spullen hè? Ik snap helemaal dat je prioriteitenlijstje nu anders is. Geniet maar van je blogpauze. Maar blijf als het kan niet al te lang weg...

Gea Loosman zei

Ik schrijf altijd mijn blog op de iPad ook met foto's, met de Blogger App is het goed te doen.
Alleen ga ik dan via het menu van mijn blog mijn foto's nog bewerken en eventueel wat kleine aanpassingen voor het publiceren.

Maar met studerende kinderen en andere belangrijke zaken komt een blog natuurlijk later op het prioriteiten lijstje.
Groetjes Gea

Iloontje zei

Ja Gea, Basichus heeft gelijk, probeer Instagram. Zelfs ik kan het met m'n 2 linker handen.

Mirjam zei

Ik miste ja al Gea, maar nu snap ik waarom je even verdwenen was.
Ik wens jou ook heel mooie wintermaanden.
Tot later weer,
liefs,
Mirjam

Mooiz8 zei

Ook ik miste je zoals vele hier, ja en soms is het maar zo, ik wens jullie ook hele fijne winter dagen , groetjes Nicole

Evelyn zei

Geduld is immer een schone zaak. Tot die tijd vermaak ik mij maar met jouw vorige posts, onder andere. :-)