Pagina's

4 februari 2016

BEN TERUG



Toch nog aardig snel kan ik weer gebruik maken van mijn laptop.

Ik schreef in mijn vorige post dat er waarschijnlijk geen
leven meer in zat maar uiteindelijk bleek alleen maar
de harde schijf kapot te zijn en hoefde ik dus
niet een nieuwe laptop aan te schaffen.

De harde schijf is inmiddels vervangen en dolblij ben ik dat al 
mijn bestanden van de oude schijf op de nieuwe gezet zijn.
 Ik had er nogal wat foto's op staan en die kwijt raken
 was natuurlijk wel erg geweest.

Zelfs de kosten vielen mee en zo komt het dat ik veel
sneller dan verwacht toch weer kan bloggen en 
jullie dus op een nieuwe post kan trakteren.

Benut ik gelijk de gelegenheid om onze nieuwe bank 
even door jullie te laten keuren ;-)












Strakker van model, de kleur van bruin naar grijs en een ander kleed.
We zijn er blij mee en hebben er al veel leuke reacties op gehad.

Verder zit en ligt hij ook nog eens heerlijk en dat
is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk ;-)


Voor ju wens ik jullie een fijne avond, ik ga zo nog 
 relaxen bij mijn wekelijkse yogales .. heerlijk !


Tot de volgende keer maar weer,
hartelijke groet Gea



11 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Oh wat fijn dat je terug bent! En ook nog eens sneller, wat een geluk. Kunnen we tenminste weer genieten van jouw heerlijke stijl.
Je bank is prachtig en past perfect bij je sfeer. De kleur vind ik ook super!
Geniet er lekker van! En van je 'nieuwe' laptop!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Hoera...je bent er weer! Fijn dat de laptop zo makkelijk gemaakt kon worden.

Wat een mooie bank! En ja...het zitvlees wil ook wat, dus het is inderdaad belangrijk dat ie lekker zit en ligt.

Liefs, Ingrid

Marjonel M zei

Fijn dat je laptop het weer doet... Mooie bank stoer.

Liefs, Marjonel

Marjan zei

Wat voel je je toch onthand zonder laptop. Super dat hij gemaakt kon worden en belangrijk dat alles overgezet kon worden.

liefs, Marjan

De Meidenmuts zei

Dat is wel een stoere bank! Past perfect in jullie interieur. De schapenvachten liggen er ook heel mooi op!
Wat fijn van je laptop dat hij nog gemaakt kon worden!

De Meidenmuts zei

Groetjes Anita

detuinkamer zei

Mooi gea wat een stoere bank !!! totaal plaatje ziet er daardoor weer heel anders uit erg mooi.
groetjes Karin

Marijke zei

Wat een top van een bank wauw geweldig, mooi kleed, staat geweldig bij de tafel!
fijne dag,
groetjes van Marijke

It's me zei

Mooie bank Gea ....prettig weekend liefs Ria fijn dat je er weer bent !❤️

Karin Brocaatje zei

Prachtig Gea, veel zit pezier!!
Groetjes karin

labrocasha zei

Welcome back!
Bank is een plaatje .....
Groetjes anita