Pagina's

15 februari 2016

NIEUWE STOEL



In de vorige post liet ik onze nieuwe bank al even zien, nu dan 
foto's van de zwarte leren stoel die we erbij kochten.

Zo anders dan wat er eerst stond, het onderstel van metalen buizen en 
het feit dat er geen leuningen aan zitten, maakt het veel luchtiger.

Er komt voor deze in de plaats nog een andere stoel, ook
van zwart leer maar iets meer relaxstoel met 
een hogere rugleuning maar verder ook
heel open en luchtig.

Deze verhuist dan naar de overkant waar hij voor het raam 
komt te staan, met de lage rugleuning komt hij daar niet 
ver boven de vensterbank uit en staat dus mooi.

Hebben we eindelijk een zitplek erbij, meestal ploften we allemaal
 op de bank neer maar kregen we visite, was dat niet handig. 





















Ik zal de komende weken niet veel posten plaatsen want er komt
 iemand voor een mooi tijdschrift een reportage maken.

Ik weet niet of deze dan geplaatst wordt, dat is natuurlijk
altijd afwachten maar zo wel, dan is het leuk dat er
 nog wat nieuws te zien is in de reportage.


Voor nu een hele fijne week gewenst !

Hartelijke groet Gea






13 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Wat een mooie stoel stoer maar niet zwaar.
De lamp vind ik ook erg leuk en past er goed bij.
Spannend een tijdschrift over de vloer, ik ben benieuwd of ik je in een van mijn tijdschriften tegen kom.
Groetjes Gea

It's me zei

Wat leuk weer Gea ....een foto reportage.....mooie stoel hoor...liefs van mij fijne week Ria x❤️

Mirjam zei

Prachtige leren stoel Gea, staat daar heel mooi, maar zal onder het raam ook prachtig staan.
Fijne nieuwe week,
liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

De stoel is prachtig en zit volgens mij ook heerlijk.
Die zwarte ronde plaat op de muur vind ik ook heel mooi uitzien, zo ook je Jieldes-lamp, wat een beauty!
Leuk dat je gevraagd bent voor een reportage, spannend!
Liefs, Peetje

Marjonel M zei

Mooie stoere stoel.. wat leuk een foto reportage, ik ben benieuwd.

Home and Lifestyle zei

Een mooie stoel, deze past ook prima in jullie stijl. Leuk dat er bij jullie thuis weer een fotoreportage wordt gemaakt...spannend ook.

Liefs, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Stoer met een moderne look, mooi bij je nieuwe bank! Leuk dat ze weer foto's komen maken. Maar uit ervaring weet ik dat het soms lang (bijna een jaar) duurt voordat er een reportage geplaatst wordt, moeten we het dan echt al die tijd zonder jouw foto's stellen??!!

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Kan mij zo voorstellen dat je weer heel blij wordt van en een nieuwe bank met een prachtige nieuwe stoel. Je krijgt vaak gelijk weer de woonkriebels. Geniet lekker van je nieuwe ïnterieur".
.
groet Pauline

Knibbel Knabbel Knuisje Huisje zei

Mooie stoel! staat helemaal stoer. Ik ben benieuwd naar de reportage.

ByMir zei

Wat spannend! Erg benieuwd naar die reportage.
EN wat een leuke stoel, mooie foto's van een kijkje in jullie huis.

Fijne zonnige dag.

Liefs,

Mirjam
ByMir

Judith zei

Wat leuk dat er een reportage komt van je woning... Spannend ook! Mag je niet vertellen welk tijdschrift?

Mooie aanwinst die prachtig staat in jouw interieur! Het wordt steeds een beetje strakker heb ik het idee, klopt dat?
Groetjes

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Stoere stoel Gea! Heel benieuwd naar je fotoreportage :)

Uouo Uo zei


great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات