Pagina's

13 maart 2016

FOTOSHOOT ... EN MEER




Op vrijdag 26 februari hadden we een fotoshoot in huize G-Style.
Ik zou nog laten weten waar deze fotoshoot in gaat komen en de 
foto maakt het al duidelijk, het komt in het mooie tijdschrift:

Liefde voor Brocante.


Margreet Frens kwam met haar leuke 9 jarige dochter Fleur 
vanuit Nunspeet onze kant op, het hoge Noorden.

Het is altijd even spannend, want hebben ze dat eind niet voor
niks gereden en is het wel de moeite waard ?

Geen probleem, de symphatieke Margreet was gelijk enthousiast
en we hebben er een hele gezellige ochtend van gemaakt.

In elke uitgave willen ze ook graag een stoerdere
reportage en in augustus zal onze fotoshoot
als stoere shoot erin komen ....





Op de foto hierboven zien jullie één van de boeken die ze heeft uitgegeven.
Ook is er een tweede deel verschenen, beide zijn nog te koop.

De samenwerking die ik in de vorige post al noemde, 
heeft hiermee te maken. 
Margreet heeft mijn fotoboeken bekeken en ik heb haar de 
laatste laten zien waar ik nog mee bezig ben en 
daarover was ze heel erg enthousiast.

Ze voelt er veel voor om een boek van mij uit te brengen en
de plannen hieromtrent krijgen steeds meer vorm.

Voor mij natuurlijk heel spannend allemaal, zou er inderdaad
veel belangstelling voor zijn en dus verkocht worden ?

Meer bijzonderheden en details volgen nog maar eigenlijk
ben ik wel heel benieuwd naar jullie reacties hierover.

Dus ik zou het erg leuk vinden als jullie
me dat laten weten :-)


Hartelijke groet Gea

24 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Wat leuk dat je in de Liefde voor Brocante komt.
Ik vind het zo'n leuk blad en boek nr 1 heb ik ook al heel lang in huis nr 2 staat nog op mijn verlanglijstje.
En als jou foto's boek nr 3 word komt die ook op mijn verlanglijstje natuurlijk.
Ik weet nu al wat ik in augustus koop!
Groetjes Gea

De Meidenmuts zei

Superleuk dat je in liefde voor brocante komt. Daar kun je trots op zijn! Geniet ervan!

Groetjes Anita

kienkele zei

LIeve Gea, zo'n fotoboek met jouw foto's wordt natuurlijk een succes! Wij genieten immers al jaren van jouw inspirerende posten met altijd prachtige foto's!!!. Ben benieuwd naar de reportage in het tijdschrift, die zie ik vanzelf voorbijkomen, tijdschriftenliefhebber als ik ben. Veel plezier en succes met alles, een hartelijke groet, Tineke

Anoniem zei

Hallo Gea,
Wat spannend allemaal en wat een eer om in dit blad te staan. Ik weet zeker dat jou boek voor heel veel mensen, waaronder ik, een grote inspiratie zal zijn. Hij zal zeker ook op mijn verlanglijstje komen. Heel veel succes en vooral veel plezier met deze leuke uitdagingen.

Groeten, Hermien

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat leuk al die nieuwe ontwikkelingen. Daar kun je met recht trots op zijn, groetjes Pauline

It's me zei

Gea !!....wat gaaf...owwwww ik wil een gesigneerde hoor......spannend...enne wieweet ligt ie straks bij ons in de winkel...top !!!...blij blij.....leuk!....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat jullie in dit blad komen te staan, het wordt vast weer een prachtige reportage! Ik koop het blad eerlijk gezegd nooit, maar wie weet maak ik een uitzondering als jij er in staat ;-). En een eigen boek....dat is toch helemaal geweldig!

Liefs, Ingrid

Het Moonhuis zei

Leuk zeg! Ik ben benieuwd, ik ga m zeker kopen als het zover is!! Die samenwerking is natuurlijk ook super, van het een komt dan het ander he ;-)

Liefs Monica

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk om daar in te komen staan: ik ga 'm vast en zeker even inkijken.
Ik ben benieuwd!

groetjes Trijnie

lia zei

Leuk dat je huis straks weer te zien is in een mooi blad.
En wat gaaf dat zij jouw boek uit wilt brengen. Ik heb het er weleens met jou over gehad. Want ik kreeg toen ook heel veel reacties over mijn boek. Maar zelf weet je dan weer niet zo goed waar je beginnen moet.
Dus super leuk.....

Jilly Garcy zei

Wat we hier van vinden , nou , fantastisch dat je in de liefde voor brocante mag staan .
En dan nog een samenwerking voor een boek , je mag best wel trots zijn !!
Ik ben benieuwd of ze het hier ook gaan verkopen .
Fijne dag en geniet er maar van .
Christel , Garcya's place

Anneke zei

Wat geweldig om in zo'n mooi blad te staan. En dat ook nog een eigen boek helemaal geweldig. Het blad ga ik zeker kopen.
Liefs Anneke

De Witte Lanteern zei

Leuk dat jij de 'stoere'kant van brocante mag leveren en zeer terecht! Zo'n mooie stijl! En dat foto-boek zal zeker een hit worden, want ook bij Pinterest zie ik zo vaak jouw foto's langskomen die gepint worden, daar is dus écht wel een markt voor. Een mooi verzamelwerk en inspiratieboek voor op tafel...zou hier ook heel leuk staan op mijn muziekstandaard...opengeklapt op een favoriete bladzijde...wanneer komt het uit????...even een hint geven aan mijn omgeving, hihi....Geniet er lekker van!!!
Liefs, Peetje

Marijke zei

Liefde voor brocante is mijn favoriete tijdschrift leuk dat we jouw interieur dan gaan zien!
fijne dag,
groetjes van Marijke

detuinkamer zei

Coool gea een boek super kan niet wachten...maak er iets moois van.

groetjes Karin

Marjonel M zei

Wat leuk, dat wordt vast heel mooi en spannend ook..

Schwanen- Teich zei

Liebe Gea,
es ist doch wundervoll und dann darf man auch aufgeregt sein...Ein Buch von dir???? das ist doch der Hammer...Bin richtig gespannt wenn alles fertig ist...Oder habe ich das jetzt falsch übersetzt:)))
Ganz liebe Grüße
Annett

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat is super, Gea.

Diversiteit in een tijdschrift daar houd ik van en de reportage van jou zal daar zeker een mooie aanvulling op zijn.

Ik kijk er al naar uit hoor.

Wens je een fijne dag en lieve groet,

Loes

Hilgonda Mons zei

Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk dat je in Liefde voor Brocante komt. Deel 1 heb ik ook en is een prachtig boek.
En een eigen boek van jou? Die zou ik wel kopen. Een stoerdere stijl. Ik denk dat daar wel animo voor is.

Geniet er van.

Lieve groet, Hilgonda

Evelyn zei

Super, Gea! 😊💪🏻👍🏻

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat geweldig, de fotoshoot, en die kan niet anders dan prachtig zijn. Ben wel heel erg benieuwd. En waarschijnlijk de samenwerking om een boek uit te geven, dat is altijd zo spannend, leuk werk en dan de spanning of het goed verkocht gaat worden. Gaat vast lukken, kan niet anders,

lieve groet en fijne zondag, Pauline

Karin Brocaatje zei

Whow wat super leuk Gea!
En terecht hoor je hebt een prachtige styling.
Maar snap je wel, je vind je eigen huis zalig en mooi en dan opeens denk je is het wel mooi genoeg ...hahaha herkenbaar.
Geniet er maar lekker van!

fijne zondag groetjes Karin

Jolanda zei

Wat leuk zo'n fotoreportage en zeer verdiend, en dat fotoboek wordt zeker een succes! Lieve groetjes

Benita zei

Wat leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd! Geweldig dat je op zo'n manier nog veel meer mensen kunt inspireren met jullie mooie huis en prachtige tuin! Ik ga beiden zeker kopen als het zover is! :) Groetjes Benita