Pagina's

1 maart 2016

STOER EN LIEF



Ik hou van verrassende dingen en combinaties in het interieur.

Niet alles in dezelfde stijl maar gewoon allerlei stijlen 
door elkaar en als je het in een paar kleuren houdt
 dan blijft het ondanks het mixen toch heel rustig.

Zo hou ik er ook van om gipskruid met de lieve kleine 
bloemetjes juist in een stoere pot te zetten.

Hier staat de pot op een metalen dienblad samen met twee
 metalen bekertjes waar waxinelichten in zitten.


Op de achtergrond de zelfgemaakte gestucte vakkenkast.
In de vakken alleen maar zinken objecten zoals
de stoere jerrycans hier op de foto's te zien.

Boven de kast hangt onze tv met witte rand, verbergen
 hoeft niet want het past prima in het plaatje.
















Afgelopen vrijdag hebben we een hele gezellige
 fotoshoot gehad in huize G-Style.

Misschien zit er zelfs een bijzondere samenwerking
 aan te komen met de fotografe. 

Zodra het kan, horen jullie hier meer over en natuurlijk ook om
 welk tijdschrift het gaat en wanneer de reportage erin komt.


*******


Voor nu een hele gezellige dag gewenst en
tot de volgende keer .

Hartelijke groet Gea



14 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Ik hou ook erg van deze style en wil graag de reportage zien.
Deze foto's beloven al veel.
Groetjes Gea

Janke de Ruiter zei

Je hebt een heel eigen, stoere en sfeervolle stijl, ik hou ervan!
groetjes, Janke

Ger zei

Ook ik kijk graag naar jou geheel eigen stijl,Gea.

En kan me daarom ook goed voorstellen dat andere je benaderen voor samenwerking en/of reportage in tijdschrift.

Geniet ervan.

Lieve groet,Ger

Het Moonhuis zei

Leuk Gea en hartstikke spannend natuurlijk!!

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Jouw stijl is zo herkenbaar en toch verrassend. Die contrasten maken het juist zo leuk. Stoer maar niet té. Lief, maar ook niet té...En dat met op de achtergrond een rustig kleurenpalet van bruin, zwart en wit-tinten...Ik geniet!!
Ik ben reuze benieuwd naar de foto-reportage. Spannend, maar het zal zeker prachtig worden!
Dankjewel voor je lieve woorden op mijn laatste post! Ging er van blozen...in heel zacht roze...hihi.
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat jullie weer een fotoreportage hebben gehad. Je hebt zo'n eigen stijl, ik heb er wel beelden bij dat woonbladen dat graag binnenhalen. Ik ben heel benieuwd wat er verder nog in het vat zit!

Fijne avond, Gea! Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat spannend allemaal, ben benieuwd waar we alles te zien krijgen!
Mooi is die stijl!

groet Trijnie

It's me zei

Wat spannend Gea...ben heel benieuwd.......liefs fijne week verder Ria x

Passione Helena zei

Wat een prachtige combinatie Gea! Past helemaal bij jou en dat al deze verassende interieur ideeën geresulteerd hebben in een nieuwe fotoshoot verbaast mij niets. Wat ontzettend leuk! Ik hoop dat er een mooie samenwerking uit voort mag vloeien, spannend!

Liefs Helena X

Marjonel M zei

Leuk Gea, ik ben heel benieuwd..

Jij ook een hele fijne week!
Marjonel

ByMir zei

Wat gaaf! Ben heel erg benieuwd.
Fijne dag.

Liefs,
Mirjam
ByMir

Hilgonda Mons zei

Dubbel spannend dus. Ben benieuwd!

Fijn weekend alvast.

Lieve groet, Hilgonda

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Stoer en o zo leuk. geniet altijd van je foto,s en berichtjes, heel inspirerend.

groetjes Pauline

Judith zei

Dit is wat mij betreft een schot in de roos, of moet ik zeggen gipskruid?! Ik houd van dat liefelijke combineren met stoer... Mooi!

Fijne zondag