Pagina's

20 maart 2016

VERSE MUNTTHEE



Onze jongste dochter Joëlle is afgelopen vrijdag 18 jaar geworden. 

Eindelijk volwassen, dat betekende voor haar onder andere: elke
 club binnen mogen, zelf een alcoholisch drankje kunnen 
kopen en dit jaar met vriendinnen naar het buitenland.

Jullie begrijpen het ... ze kon niet wachten ;-)


Het waren drukke dagen met boodschappen doen, hapjes maken,
 de boel een beetje aan de kant gooien en niet te vergeten de
 dag zelf waarop we met zo,n 20 personen waren.

Jullie kennen het vast wel, een hele gezellige dag en de jarige meer dan
 blij en tevreden met de versierde kamer en alle verrassingen maar
 zelf na die dagen toch wel een beetje uitgeteld zijn.

Dus zeeg ik vandaag op onze nieuwste stoel (links) neer,
met de benen lekker omhoog op de poef en een
 heerlijke kop verse muntthee.

Verder weinig gedaan, behalve wat te eten maken en daarna 
de afwas en deze foto's maken, hadden we allemaal
eigenlijk een heerlijke rustige dag.


Verse muntthee hoort daar voor mij echt een beetje bij,
normaal vaak een rustpunt in de zomer waar ik 
het steevast bestel op een terrasje en nu dan 
als een rustpunt op m,n stoel thuis.












Ik wens jullie allemaal een fijne week !

Hartelijke groet van Gea


12 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

Nog van harte met de verse volwassene. Niet alleen alle clubs met bijbehorende voordelen maar ook zelfstandig de rekeningen van de zorg ed.
Fijne zondag
lieve groet Brigitte

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met de 18e verjaardag van je jongste dochter, Gea. Kleine meisjes worden groot en dat moet gevierd worden. Hier is de jongste een paar maanden geleden ook 18 geworden, maar aangezien zij toen zij 16 werd een paar maanden mocht drinken en toen eigenlijk moest stoppen, was daar geen houden meer aan. Gelukkig wel met mate hoor... ;-).

Liefs, Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Leuk die verjaardag en weer een mijlpaal, 18 jaar, wat een heerlijke leeftijd. En wat heerlijk om een jong volwassen dochter te hebben. Kan me voorstellen dat je af en toe je rust opzoekt en zeker in die prachtige stoelen. Leuk dat je een combinatie maakt met moderne stoelen en het stoere industriële brocante. lekker nagenieten, groetjes Pauline

Gea Loosman zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, 18 jaar wat een mooie leeftijd.
Het stoeltje ziet er aantrekkelijk uit, ik zou er graag op neer ploffen maar dan wel met een kop koffie!
Leuk zo bij elkaar!
Groetjes Gea

It's me zei

Ge,lukkig.....je blijft posten.....ik ook hoor maar in mijn tempo zoals ik het altijd heb gedaan.....lekker op jou manier dat is het belangrijkste lieve Gea ...geniet van een heerlijke eerste lente week....liefs Ria x

De Witte Lanteern zei

Gefeliciteerd met je dochter! Ik kan me voorstellen dat na alle drukte rond haar verjaardag (maar ook gezellig) je even heerlijk tot rust kunt komen op dit mooie plekje in die heerlijke stoel...mét lekkere verse muntthee! Normaal drink ik het ook het liefst in de zomer, waarom eigenlijk? Zo heb je nu wel een kop warme zomergloed in je handen...om lekker weg te dromen naar die mooie zomer...terwijl de lente nét is begonnen...ja, je dochter kon niet wachten, hihi. Wij ook niet...zij op een wijntje...wij op een kop heerlijke muntthee! Krijg er spontaan zin in!
Liefs, Peetje

Marry Langwerden zei

Gefeliciteerd met je dochter. Mooie blog heb je Ik ga je volgen.

groetjes Marry (marrythuis.blogspot.nl)

Marijke zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
En een heerlijk warm plekje met een kom thee is nooit weg!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Mirjam zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter Gea. En zeker weten herken ik dat, een feestje vieren, met alle voorbereidingen, de boodschappen, het extra koken of bakken, de visite, de gezelligheid en de drukte en dan de dag (of dagen erna) lekker brak zijn... komt hier ook voor.
Lekker op je nieuwe stoel genieten van je rustmomenten, dat ga je dus voortaan veel vaker doen hè?
Heel mooi trouwens die nieuwe stoelen en heel leuk, zo'n kistje ernaast als bijzettafeltje...
Fijne eerste week van de lente,
Liefs,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter!
Zelf was ik vorige week jarig en wat is het een gedoe met de inkopen...niet mijn favoriete bezigheid dus....
Maandag was dan ook mijn rustdag maar....niet met die "brandnetelthee", maar gewoon een bakkie koffie! Tja, net waar je van houd hè.

groet Trijnie

ByMir zei

Nog van hart met jullie dochter.
Wat een gezellig plekje en dan heerlijk met verse muntthee. Kan ik me helemaal in vinden :)

Fijne dag nog.

Liefs,
Mirjam
ByMir

Jolanda zei

Mooi maar vooral lekker hoekje! Alsnog gefeliciteerd, 18 wat een mijlpaal he. 1e rijles gehad? Lieve groetjes