Pagina's

17 april 2016

GROENE FLESSEN

Zomaar een beetje kleur in huize G-STYLE .....

En wel in de vorm van oud groen glas, lekker 
verweerd en daardoor niet te fel van kleur.

Bij alle neutrale tinten in ons huis kan er gauw een kleur 
toegevoegd worden en deze groen al helemaal.

Ik weet niet of er meer gaat volgen maar 
voor nu vind ik het wel heel erg mooi.



















Ook buiten wordt alles al mooi groen. Onze hosta's in de vier teilen laten 
behoorlijke punten boven de grond zien en de geraniums
 in twee zinken emmers gaan ook snel.

Vorige week ons terras helemaal schoon gemaakt want dat vind ik
 dan weer niet mooi, die groen uitgeslagen klinkers.

Dus als het mooi weer is, kunnen we heerlijk genieten
van een schoon terras en de opkomende planten.

Ik wens jullie een fijne nieuwe week toe !

Hartelijke groet van Gea

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad een mooie kleur groen, het past heel goed bij de stijl van jullie huis. Hier is het terras ook weer schoongespoten, dat is elk jaar weer een wereld van verschil voor wat betreft voor en na. Met een schoon terras kan voor mij het tuinseizoen pas echt beginnen. Hier komen de hosta punten in de potten ook al goed omhoog, maar ik overweeg de planten eruit te halen. We hebben altijd veel slakken in de tuin en alhoewel ik al veel trucjes heb toegepast, wordt het toch best snel gatenkaas. Echt jammer, want een paar potten met mooie hosta's vind ik een prachtig gezicht.

Een fijne week, Gea! Liefs, Ingrid

Ger zei

Staat mooi dat groen glas ook in jou bijzondere interieur Gea.
Ben ook dol op oud glas van wespenvangers tot vogeldrinkflesjes van tuinplanten stolpen tot mandflessen, die kom je bij mij in huis en tuin in groepjes tegen.

Heerlijk hé dat frisse voorjaarsgroen van Hosta's en Buxus.

Fijne week en lieve groet,Ger

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Glas blijft prachtig, ook als er ligt op schijnt of doorheen schijnt, waardoor kleuren fonkelen. Kan mij voorstellen dat je wel voor ietsje kleur valt, fijne week en wie weet, ook lekker genieten op je terras,

groet Pauline

Gea Loosman zei

Wat een leuke flessen heb je.
Ik hou daar ook van en zet ze ook zo nu en dan op tafel.
Fijn hè, al dat frisse groen buiten, en dat je ook soms de jas al weer thuis kunt laten.
Groetjes Gea

De Meidenmuts zei

Prachtige verweerde flessen die helemaal passen in je interieur!!
Groetjes Anita

De Meidenmuts zei

Prachtige verweerde flessen die helemaal passen in je interieur!!
Groetjes Anita

Mirjam zei

Hoi Gea,
Ja, dit ingetogen groen past echt wel heel erg mooi in jullie interieur. Ik zeg altijd dat ik ook niet van de kleuren ben, maar ik kan bijvoorbeeld wel heel erg genieten van kleuren bij sommige andere blogs. Dan kan het niet kleurrijk genoeg zijn. Maar hier in huis, hier ben ik kleuren altijd vrij snel zat. Maar evengoed is er toch nog genoeg kleur te zien in ons huis, al zijn het geen felle kleuren. Liefst zo naturel mogelijk allemaal en ja, grijzen blijven favoriet.
Fijne nieuwe week,
liefs,
Mirjam

It's me zei

Mooi dus flessen past mooi in die zeef stoer geheel zo...liefs fijne week van mij x

De Witte Lanteern zei

Dit past heel goed in je interieur, dat verweerde groen/grijzige glas! Ik hou er erg van en probeer ze meestal ook niet schoon te maken. Ik heb een grote fles staan van 5 liter en een kleintje die ik vorig jaar uit Bretagne meenam. De sfeer die er vanaf straalt blijf ik mooi vinden. Gewoon met niks erin, of wat veren of een grote berenklauw...Maar zoals bij jou, in een schaal is ook erg leuk.
Hier moeten de terrassen nog behandeld worden, een vervelend klusje blijft dat. Maar als alles weer fris en schoon uit ziet, ben ik weer blij dat het gebeurt is (haha, heel anders dan bij de flessen hé). En dan genieten in een lekkere stoel, met een (schoon) glaasje wijn...zonnetje...hmmmmm!!!
Liefs, Peetje

oma leentje zei

Prachtig kleurtje zo. Wat gaat het nu snel buiten he met al het groen. We zitten alweer aardig beschut en dus haast geen inkijk meer. Fijne week Gea

Marjonel M zei

Heel mooi en stoer, past in jouw interieur.

Liefs, Marjonel