Pagina's

26 juni 2016

FOTO-REPORTAGE


Op de facebook pagina van Liefde voor Brocante is sinds vandaag
  de volgende uitgave van het tijdschrift te zien.

En hoe leuk om te zien dat voor de cover een foto is gebruikt 
die tijdens de fotoshoot in ons huis is genomen.

Dit maakt het voor ons toch wel een 
extra mooi bewaarexemplaar !













Op facebook had de fotografe en uitgeefster: Margreet Frens al 
eerder een collage van foto's uit ons huis laten zien.

De complete reportage is natuurlijk te zien in de komende uitgave.

Het is mede dankzij Margreet heel mooi geworden, als je meer wilt
 zien dan gewoon het tijdschrift kopen, zou ik zeggen ... ;-)






Het tijdschrift is op 22 juli te koop en daarin ook veel aandacht
 voor mijn boek die via Liefde voor Brocante te koop zal zijn.

Meer daarover kun je lezen op een speciaal daarvoor 
bestemde pagina in het tijdschrift.

Het gaat nu snel allemaal en zoals ik al schreef in een vorige
 post, ben ik druk bezig want voordat het boek 
uitkomt,  moet er nog wel veel gebeuren.

En voor mij dan heel spannend of er wel 
belangstelling voor is.


Ik wens jullie allemaal alvast een fijne
nieuwe week !

Hartelijke groet Gea




17 opmerkingen:

Anneke zei

Hallo Gea vandaag ga ik het blad kopen. De voorpagina ziet er al geweldig uit. Ik ben heel benieuwd.
Liefs Anneke

Elisabeth zei

Het is vast een heel mooie reportage dus ik ga het blad zeker kopen als het uitkomt .
Fijne week ,lieve groetjes Elisabeth

De Witte Lanteern zei

Dat lijkt me zo'n aparte gewaarwording: je eigen woonkamer op de voorpagina! Hoe blits is dat??? Wow, daar mag je al supertrots op zijn. En dan straks ook nog je eigen boek...Heerlijk Gea, geniet er lekker van!!
Liefs, Peetje

lia zei

Tja, daardoor wordt het blad idd extra mooi om te bewaren.
Herinner ons er nog een keer aan als het uit is, want ik koop het nooit.

Fijne week
Lia

Home and Lifestyle zei

Spannende tijden dus...zowel een reportage als een boek! En ik ben er zeker van dat het allebei heel mooi zal zijn!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Zo leuk....spannend hoor.....tuurlijk gaat je boek verkopen....let maar op....liefs fijne week Ria x

Easyliving zei

Wat een prachtige voorkant van het blad...daar mag je heel trots op zijn! Ga het ook even halen...

Liefs Dinka

Jolanda zei

Daar mag je trots op zijn!

Gea Loosman zei

Wat gaaf dat je ook op de voorpagina staat, geweldig!
Ik denk dat ik een abonnement ga nemen op het blad, dan heb ik hem al iets vroeger in huis!
En het boek, dat wil ik natuurlijk ook!!!
Groetjes Gea

Judith zei

Wat spannend en wat leuk!!!!

Liefs Judith

Home is where the heart is zei

Helemaal geweldig!! Wat zul je je trots voelen en terecht!!
Geniet er maar lekker van en van je mooie huis
Fijne dag
lieve groet Brigitte

Schwanen- Teich zei

Oh liebe Gea wie schön.... herzlichen Glückwunsch ich freue mich sehr für dich....Du schreibst ein Buch, ich bin begeistert und sehr gespannt darauf:)))Wünsche dir sehr viel Erfolg...
Ganz liebe Grüße
Annett

Marry Langwerden zei

Wat spannend voor je. Maar het is vast allemaal prachtig. We kennen je toch! :-)
groet Marry

Hilgonda Mons zei

Tjonge op de voorpagina en dan straks je boek! Gefeliciteerd een hele eer!
Spannend voor je Hoe het gaat lopen. Succes nog met de voorbereidingen.

Lieve groet, Hilgonda

Hilgonda Mons zei

Tjonge op de voorpagina en dan straks je boek! Gefeliciteerd een hele eer!
Spannend voor je Hoe het gaat lopen. Succes nog met de voorbereidingen.

Lieve groet, Hilgonda

ineke zei

Ik ben heel benieuwd naar de reportage van jullie sfeervolle huis en je boek
De foto op de voorkant "liefde voor Brocante" voorspelt wat
Heb een abonnement
Dus dat wordt op 19 juli al genieten

Warme groet,
Ineke

Bonjade zei

Herkende het direct natuurlijk ;) Waar anders kon dit zijn.....

En nog een boek....tjee......echt al een beetje beroemd ;)
Maar dik verdiend was gewoon een kwestie van tijd ;)

Wens je een fijn weekend

Liefs