Pagina's

8 juni 2016

STOERE BAK MET GROEN



Op de tafel staat momenteel de stoere metalen bak die ik met de 
kerst ook op de tafel had staan met een kerststuk erin.

In de bak staan twee zinken potten met groen erin en
 eenzelfde plant die gewoon in de bak staat.

Ik weet de naam van deze plant niet maar ik vind dit 
'vetachtig-slierten-plantje' erg decoratief en heel
goed passen bij het stoere zink.


Op de achtergrond staan twee hoedenmallen
op de vernsterbank, ze zijn van metaal en
daardoor extra stoer en industrieel.
























Ik wens jullie een fijne week verder,  iets kouder maar in het
Hoge Noorden hebben we niet te klagen gehad over het
weer en bovendien vind ik het na de warmte ook
wel weer een welkome afwisseling.

Hartelijke groet Gea

11 opmerkingen:

Marry Langwerden zei

Mooi stoer geheel Gea.
Het is de Rhipsalis cassutha (Koraalcactus in het Nederlands). Mooi decoratief plantje.
groetjes Marry

kienkele zei

Prachtig zo Gea. Ik heb deze plantjes vanochtend bij Intratuin in mijn handen gehad (vind ze ook zo leuk) maar ze zagen er niet echt fris uit, dus ik heb ze laten staan. Morgen nog maar even bij de bl ook eist kijken. Fijne avond, groet, Tineke

It's me zei

Mooi hoor......Stoer die planten in die bak....liefs fijn weekend van mij x

Schwanen- Teich zei

Ganz toll liebe Gea sieht es bei dir aus....Das grün wirkt richtig gut mit dem harten....
Wünsche dir ein schönes Wochenende!
Ganz liebe Grüße
Annett

Gea Loosman zei

Wat een leuk geheel, dat frisse groen in dat sobere grijs!
Ik heb het plantje al heel lang en steeds denk ik hij is aan vervanging toe, hij is niet zo mooi meer.
Misschien kan ik hem wel stekken en een nieuwe start geven!
Fijn weekend.
Groetjes Gea

Home and Lifestyle zei

Staat mooi, Gea!

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Wat een grappig plantje, lekker fris groen. Het staat prachtig in deze setting. Hier in het zuiden kunnen we nu ook eindelijk van het heerlijke weer genieten. Vanavond staat een bbq op het menu, heerlijk op zo'n vrijdagavond...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Heel mooi Gea, dat fijne groen in het stoere metaal.
Heel fijn weekend,
liefs,
Mirjam

ByMir zei

Wat een mooi plaatje weer Gea. Lekker dat frisse groen, super.

Fijne dag.

Liefs,
Mirjam
ByMir

Rosedale at Home zei

Staat toch wel weer leuk he.. dat groen. Het is een mooi stoer plaatje met de metalen bak.
Groet, leonie

Rosedale at Home zei

Staat toch wel weer leuk he.. dat groen. Het is een mooi stoer plaatje met de metalen bak.
Groet, leonie