Pagina's

4 september 2016

STOERE BALLEN



De vakantie is weer achter de rug, ik heb zelfs alweer twee weken gewerkt.
We hebben een heerlijke vakantie gehad, lekker weg geweest, gefietst 
en tijdens de laatste week, de laatste hand gelegd aan het boek.

Weer begonnen met werken in die extreme warmte en toen 
was ineens mijn weerstand weg.
Ik heb een dikke week behoorlijke bronchitis klachten
gehad en kom nu weer een beetje bij qua energie.

Gelukkig maar want het wordt mooier weer en daar 
wil ik toch nog lekker even van genieten.

Heerlijk zo,n nazomer met temperaturen alsof
het nog hoog zomer is.
Toch worden de dagen korter en sta ik alweer op 
terwijl het donker is en ook dat heeft weer wat.


Na al die foto's doorgespit te hebben tijdens het maken van het boek,
kwam ik ook deze nog tegen en die heb ik nog niet laten zien hier,


Het zijn de stoere ballen die ik al een tijdje heb en daarbij 
een mooie  halter in verweerde staat.




















Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne avond nog 
en alvast een mooie week waarin je hopelijk lekker
kunt genieten van het nazomer weer.

Hartelijke groet Gea



6 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Prachtig die ballen en halter samen op de schaal.
De lamp is ook erg mooi en ik denk dat hij snel verkocht wordt.
Groetjes Gea

Judith zei

Ook jij bent er weer na een zomerstop, gezellig! Prachtig die stoere ballen en voor die lamp is er vast snel een liefhebber te vinden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je boek!

Groetjes Judith

lia zei

Vakantie is leuk, maar ook weer zo snel voorbij.
Dit is alweer onze 4e week dat we werken.
Je moet nu echt nog van iedere zonnestraal en mooie dag genieten. Want het word inderdaad alweer donker als we opstaan.
Mooie foto van die ballen.

It's me zei

Mooie foto's weer,...hele fijne week ....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Vervelend dat je zo'n last van bronchitis had.

Ik vind het heerlijk dat we nog van die mooie zomerse dagen krijgen, ik krijg daar niet snel genoeg van.

Mooie ballen op de foto, ook deze zijn weer lekker stoer.

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Dat valt dan goed tegen natuurlijk als je zo ineens die bronchitis klachten krijgt. En al je energie weer weg. Gelukkig zit het er weer een beetje terug te komen. Maar het zal niet meevallen. Nu ben je nog moeier dan voor de vakantie. En dat was niet de bedoeling natuurlijk...
Prachtig zijn die ballen, zo mooi verweerd.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam