Pagina's

5 oktober 2016

STOERE TAFEL


Afgelopen zaterdag hadden we eindelijk weer de tijd om eens
rustig in de omgeving te struinen naar mooie spullen.

Al heel lang waren we niet meer naar een markt of woonwinkel
geweest en ik had dat ook niet gemist maar afgelopen
zaterdag was het weer heerlijk om te doen.

We vonden naast wat kleine spullen ook deze ontzettend
 leuke tafel, door de metalen poten en het verweerde 
houten blad lekker stoer en industrieel.

Naast een groene kleur zat er ook veel roest op het 
metaal maar Erwin is aan het schuren geweest 
en dat maakt de tafel toch wel mooier.









Aan de zijkanten zitten stukken buis en daar heb ik een oud gipsen
 hoofdje in gezet, deze had nog een stukje hout in de nek
 waardoor die goed blijft zitten 


Ik kocht deze bij mijn favoriete winkel :

De Tuinkamer in Hoogezand.














Het is trouwens een lastafel, op het blad zit nog gereedschap
geschroefd welke gebruikt werd bij het lassen.
Leuk en stoer accent toch !







De tafel is goed gebruikt want de rand eromheen is lekker
verweerd, precies zoals we het mooi vinden.








En natuurlijk heb ik de tafel ook op andere manieren gestyled 
maar dat laat ik de volgende keer hier zien.


Voor nu een fijne dag verder en tot de volgende keer.

Hartelijke groet van Gea




5 opmerkingen:

It's me zei

Wowwwww hij is prachtig hoor !!...gaafffff!....liefs van mij x

Mirjam zei

Wat een pracht exemplaar. En zo helemaal bij jullie passend.
Een juweeltje dus, waar je nog heel lang plezier van zult hebben.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

lia zei

Een mooi exemplaar in je huis.
Geniet ervan.

Gea Loosman zei

Wauw, wat een gave tafel.
Het hoofdje staat er goed bij.
Groetjes Gea

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ziet er mooi en stoer uit, groetjes Pauline