Pagina's

7 februari 2017

NIEUWE SALONTAFEL

We zijn nog steeds niet klaar met het verven van onze grenen vloer.
Maar de voorkamer al wel en daar staan inmiddels de meubels 
weer met daarbij ook een nieuwe salontafel.


Ruiger van uiterlijk door de verweerde planken met verfresten.
en stoerder ook door de metalen wielen die eronder zitten.
Verder steekt het hout mooi af tegen de grijze vloer.











In de vakkenkast heb ik het ook weer anders ingericht.
Er stond veel zink in en dat vond ik op de grijze 
vloer minder mooi combineren.

Daarom weer mijn houten spullen erbij gehaald.

Links in de kast staat nu een stenen boedhahoofd
 met daarnaast oude kistjes, een ornament en 
drukletters in een smal houten doosje.













In de andere vakken staan nog twee metalen gereedschapskisten 
met ronde deksels, twee zinken potten en helemaal rechts
een oud eiken blok met daarover een vachtje.












Zo is het met de geverfde vloer en anders ingerichte kast 
een heel andere kamer geworden. 

We zijn er blij mee !



Voor nu wens ik jullie een fijne dag verder,
hartelijke groet van Gea












12 opmerkingen:

oma leentje zei

Ziet er weer prachtig uit bij jullie
Zoals altijd
Lekker stoer Hou er van.
Jullie hebben in ieder geval eer van je werk.

It's me zei

Wowwww....mooi hoor.....de vloer zo....Groetjes Ria fijne week x

basichus zei

Spannend zo grijs, en mooi wordt het. Fijne week Geja :)

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie salontafel, Gea...ik hou daar wel van. Ik heb er zelf ook geen spijt van dat ik mijn witte salontafel eruit heb gedaan...hout staat toch een stuk warmer. Het ziet er allemaal weer heel sfeervol uit.

Liefs, Ingrid

Brenda Schneider zei

Het is een mooi stoer geheel geworden.
Mooie combinatie.
Groetjes Brenda

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een mooie, stoere tafel heb je! En die vloer ziet er ook fantastisch uit! Je hebt eer van je werk hoor! En het is toch ook leuk om weer eens te veranderen!

groetjes Trijnie

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Het is een hele klus om je vloer te verven. Wat zal het gelijk een andere sfeer geven. Ee n mooie robuuste tafel en wat mooi de houttinten. daar hou ik van en het verveeld nooit. groetjes Pauline succes met het verder klussen

Karin Elshof zei

Prachtige tafel met prachtige wielen.Lekker stoer.

DIPINGO zei

Oh wat mooi geworden die vloer...!! Prachtig!
Mijn handen jeuken om dat hier ook te doen... maar ja we hebben laminaat en qua hechting zal het lastig zijn.

Ik ga het na het zien van jouw foto's toch eens in de groep gooien.
Als mijn vriend de foto's ziet hier dan gaat ie vast om haha

Groetjes Sandra (Cuijk)

Evelyn zei

Ooh wat gaaf zeg, vooral de kleur van de vloer lijkt me erg mooi. Ik was je een poosje een soort van vergeten maar nu weet ik weer hoe fijn het is om nu en dan bij je te komen kijken; je inspireert me enorm! :-)

En wauw wat stoer om van baan te wisselen; ik geef je een staande ovatie! Ik denk dat het goed is m=om nu en dan even iets Andes of ergens anders te gaan doen, super! Ik hoop dat je met een goed gevoel op dit besluit terugkijkt! :-)

Groet Evelyn (voorheen evelynraaskalt.blogspot.com

Evelyn zei

Jee Gea, ik lees nu net pas je reactie, wat leuk!! Ik heb een enorm hoge pet op van Buurtzorg, omdat ik geloof in hun visie..! Ik ben zelf niet zo van het verzorgen, maar anders was het wel een tent geweest waar ik graag zou werken..! Heb jij het idee dat jij je droombaan hebt gevonden? Ik ben nl steeds op zoek naar vrouwen die hun droombaan hebben, maar misschien is dat nog wat te vroeg. ;-)

Ik blog (heel sporadisch) op www.beleef-coaching.com, omdat ik een carrière move heb gemaakt, en beetje zoals jij, met dit verschil dat mijn functie verdween, waardoor ik een nieuwe studie heb opgepakt, een andere baan zocht en vond, maar deze paste toch niet helemaal goed en nu ben ik voor mezelf gestart, heel spannend! Ik heb jou in ieder geval weer in mijn leeslijst staan!

Hartelijke groet, Evelyn :-)

Leonoor zei

Wat een prachtige tafel met die wieltjes eronder. Beschadigd dat de vloer niet, of kan de tafel niet rollen? Ben altijd zo bang dat der dan geen vloer meer overblijft...