Pagina's

5 april 2017

DE ZITKAMER


Zoals beloofd in de vorige post nog wat foto's van de zitkamer.

Het grote schoolbord boven de bank is nog steeds een
blikvanger, mensen die voor het eerst binnen
komen, zijn verrast door de grootte ervan
maar vinden het vaak wel mooi.









Rechts in de vernsterbank ligt een oude brood-bakvorm, die
heb ik op de kop gezet zodat het houten ornament 
er op kan liggen.













Rechts van de bank staat nu het metalen ladenkastje, deze stond
altijd waar het oude buskruitvat nu staat.

Het ladenkastje kun je nu niet zien maar dat is dan
 weer voor een volgende post.









Voor nu een fijne dag gewenst !

Groetjes Gea

4 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Mooi geworden. Ook ik hou van witte muren in combinatie van de grijzen en hout. Kan mij voorstellen dat het schoolbord indruk maakt, is ook zo prachtig boven je bank, groetjes Pauline

Coby Breitner zei

Het was altijd al mooi en het blijft mooi. Je was 1 van de 1e die ik ging volgen en altijd weer geniet ik van je blogs en mooie foto's. Ga vooral door.
Groetjes Coby

It's me zei

Gezellig bij je.....ik hou ervan.....liefs fijn weekend van mij.....x

Judith zei

Juist dat formaat maakt het een echte eyecatcher! Heel gaaf en heeft in het echt vast nog een grotere 'wauw' factor dan op de foto