Pagina's

23 april 2017

METALEN LADENKASTJE



Zoals beloofd nog even meer foto's van het metalen ladenkastje.







Boven de stoel hangt een oude ronde bakplaat in een groot formaat,
daaraan heb ik een toef gedroogde eucalyptustakken hangen.












Op de landekast liggen twee oude leren zadels.










En in de laatjes zit onze verzameling oude drukletters in
allerlei soorten en formaten.







Naast de ladenkast staat een oude schoenmal met 
een houten been er aan.

Een stoer en bijzonder item vind ik
 het nog steeds.








Dit was het eerst weer, voor nu een fijne dag gewenst en
alvast een mooie nieuwe week !

Hartelijke groet van Gea





4 opmerkingen:

It's me zei

Wat een superrrr stoer kastje..fijne zondag liefs Ria x

oma leentje zei

Heel gaaf dat kastje,en wat een leuk idee die bakplaat.
Hier hebben we er ook eentje.
Wie weet hang ik hem ook op
Hij staat nu als spatscherm achter mijn fornuis
Fijne week

lia zei

Staat mooi dat kastje. En die stoel vind ik nog steeds zo gaaf....

Home and Lifestyle zei

Het ladenkastje is niet alleen erg mooi maar ook nog eens heel handig als opbergplaats.

Fijne dag nog Gea. Liefs, Ingrid