Pagina's

30 april 2017

SPULLEN OP DE PLANK



In de kamer wordt het me al snel te druk als ik veel spullen bij elkaar zet. 

Ik doe het wel eens maar dan haal ik het eigenlijk gelijk 
al weer weg, hoe mooi de spullen ook bij elkaar 
staan, ik wordt er gewoon onrustig van.






Maar in de computerkamer hebben we een plank boven de
computer en daar onstaan vaak leuke hoekjes omdat
ik daar dan de spullen neer zet die uit de 
kamer komen.


Het kastje rechts op de plank staat er alweer een poosje
en vind ik nog steeds leuk met de oude
glazen flesjes erin.









Het zwarte nummerbord kleurt er ook mooi bij
met die bruine cijfers er op.








Het bruin verweerde alumettes blikje vind ik 
 ook nog steeds een schattig en stoer
 ding en dus een blijvertje.








En zo is de plank steeds weer een beetje anders
want de ventilator heeft inmiddels een
plekje in de kamer gekregen.







Laat ik jullie de volgende keer even de andere 
kant van de plank zien...


Voor nu een fijne dag gewenst !

Groetjes Gea

2 opmerkingen:

Brenda Schneider zei

Hallo Gea,
Je hebt prachtige oude spullen.
Zo mooi om mee te decoreren.
Ik hou van de stoere sfeer die het geeft.
Heel mooi.
Groetjes Brenda

It's me zei

Leuk leuk.....fijne week liefs Ria x ❤️