Pagina's

2 april 2017

ZELFGEMAAKTE VAKKENKAST



In de vorige post liet ik het oude buskruit vat zien.

Nu gaat het om de vakkenkast die Erwin zelf gemaakt heeft.

Hij deed dit met cellenbeton blokken en daarna is het
gestuct en in dezelfde kleur als de muren gesausd.








Op de bovenkant zit nog een beschermlaag, anders 
zou het wel heel erg snel vlekkerig worden.








In de kast heb ik oude houten spullen staan en donker zink.









Doorkijkje naar de leren stoel die voor het raam staat.

Net als op de andere leren stoel heb ik ook hier
 een schapenvacht op liggen.








En nog een stukje van onze voorkamer met zicht 
op de grijze leren bank.

De volgende keer laat ik meer van 
de voorkamer zien.








Ik heb de wandelschoenen al aan, met dit mooie weer
is het toch heerlijk om naar buiten te gaan...


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag !

Hartelijke groet Gea


4 opmerkingen:

Zjietje zei

Dat heeft je man goed gedaan!! Geniet van t heerlijke weer

lieve groet Brigitte

Mooiz8 zei

leuk hoor mijn man heeft dat ook voor mij gemaakt exact het zelfde, wij konden toen geen passende tv kast vinden toen zijn we zelf maar iets begonnen te maken met leuk resultaat ik denk dat ik het al 15 jaar heb en nog steeds niet op uitgekeken ­čĹŹ

It's me zei

Tis heerlijk.......wat heb je toch een mooie smaak...liefs Ria x

Schwanen- Teich zei

Wundersch├Ân sieht es bei dir aus....

Ganz liebe Gr├╝├če
Annett