Pagina's

5 mei 2017

OUDE MANDEN




Ik vond laatst twee van deze oude manden bij ons in de buurt.
En alhoewel ik er nog geen plek voor wist, heb 
ik ze toch meegenomen.


Ik zag namelijk dat ze een zachte uitstraling hebben en dat
 is wel mooi als tegenhanger van de stoere
spullen die we in ons huis hebben.











Voor nu even een moskrans in gelegd maar wil nog even 
kijken naar een mooie plant erin.








Ik vind het wel een mooie combi met de zwarte bakplaat
en de oude tamboerijn.

De andere mand is op de eettafel terecht gekomen.

Boven die tafel hebben we inmiddels een andere lamp hangen,
dat laat ik in een volgende post wel weer zien.










Hieronder staat de mand in een oude metalen dokterskast 
die Erwin helemaal opgeknapt heeft.










De kast was helemaal vuil wit en afgebladderd, dus niet mooi.

Na heel wat uren schuurwerk kwam het metaal weer 
tevoorschijn en doordat het niet helemaal egaal 
is geworden, heeft de kast een prachtig
verweerde uitstraling.














Voor nu een heel fijn weekend gewenst !

Hartelijke groet Gea



5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Vind de mand met de krans juist wel erg mooi staan zo.
Fijn weekend.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een prachtige oude mand en staat heel mooi voor de bakplaat.
Alhoewel ik hier in huis veel wit heb, vind ik het mooi dit te doorbreken met hout, oud ijzer, oude manden enz...

Fijn weekend en lieve groet,

Loes

It's me zei

Gaaf hoor de manden.....en die kast wat stoer.....liefs Ria x ❤️

Home is where the heart is zei

hou ik ook zo van, geeft er een mooie draai aan. Succes met de verkoop van je kast.
Fijne zondag
lieve groet Brigitte

basichus zei

Wat een gaaf kastje, en wat leuk zo met die manden, hoop dat verder alles goed met je gaat,
geniet nog steeds van je mooie boek.

Kram/ Marion