Pagina's

10 juni 2017

ACHTERTUIN LEKKER GROEN




Wat kan de tuin groen worden in een paar weken zeg ....
De hedera gesnoeid twee weken geleden maar 
mag eigenlijk al wel weer binnenkort.

In de twee zinken teilen is het gras ook al flink gegroeid.
Het is net als voor in onze tuin lampenpoetsersgras
maar dan een soort die hoger wordt.

Hebben er jaren hosta in gehad maar dat was niet zo mooi
 meer dus proberen we dit uit en ik vind het tot nu
 toe heel mooi staan in de zinken teilen.

















Ook de vijver zit alweer goed vol met het blad van een waterlelie.
Zo leuk als de bloemen open gaan wanneer de zon schijnt.

Water in de tuin brengt toch altijd leven, er zwemmen 
veel goudwindes in en de eerste kikker is ook
alweer gesignaleerd.

Onze katten kunnen heel lang bij het water
zitten om te staren naar dat leven.

*******






Ook in mijn boek heb ik een aantal pagina's besteed aan onze achtertuin.




























Het boek is nog te koop via de uitgeverij van



Ook kun je het boek bij mij weghalen.

*****



Hopelijk wordt het de komende dagen ook weer lekker weer
 zodat we kunnen genieten van de tuin.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend verder !


Hartelijke groet Gea

 spullen veel goedkoper geprijsd.




2 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

mooi dat grijzig groen in de zinken teilen, hou ik ook van. Tuin is een plaatje. Heb ik altijd al gevonden :))
Goed weekend
liefs Brigitte

It's me zei

Mooi mooi mooi Gea....hou er van ..liefs fijne zondag ria x ❤️