Pagina's

20 september 2017

GROENE ACCENTEN

De zon scheen laatst zo heerlijk in huis dat ik wat foto's heb gemaakt.

Wat dan toch weer opvalt zijn de sobere kleuren van ons 
interieur met nu als uitspatting het groen op tafel.


Nog steeds vind ik een sobere basis met weinig kleuren heel mooi.
Eigenlijk kun je daar alle kanten mee op als je toch meer
kleuren wilt gaan toevoegen.


Nu vind al een tijdje groene accenten in huis wel mooi en
 dan zoek ik het vooral in planten en bloemen.







De bank zou nog wel een paar groene kussens kunnen hebben,
in combinatie met heel zachtrose misschien.

Nu is het een kunst om te vinden wat ik in mijn hoofd heb want 
het roze moet zo zacht zijn dat het niet eens roze te noemen is.

Ja en vind dat nou maar, dat wordt nog een 
leuke zoektocht de komende tijd ...








Ik kocht voor in de oude rieten manden deze plant, het is een
asparagus soort en ik vind vooral de uitstraling van
het fijne blad mooi bij het wat grovere riet.










Ook heb ik wat groene kaarsen toegevoegd voor extra 
 kleur accenten op meerdere plekken.









Het is maar minimaal en voor sommigen misschen nog steeds 
te weinig kleur maar wij vinden het genoeg.












Voor de grotere stukken die niet gehaald kunnen worden, 
zou een koerier kunnen rijden.

Wij kennen er eentje die voor een heel redelijk bedrag 
in Nederland maar ook daarbuiten bezorgd.









Voor nu wens ik jullie een fijne dag !

Hartelijke groet Gea


9 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor Gea....ik zou alleen groen getinte kussens nemen.....maar ieder zijn ding ...liefs van mij x ❤️

Corine(THUIS) zei

Heel stoer en sfeervol, ik vind het groen fris maar voor mij is het alweer te druk..
Groene kussens heb ik wel, ik maak ze van oude legergroene plunjezakken. Kijk maar op mijn facebook of instagrampagina ;-)

Alena V. zei

I love your G-style, pure and row and industrial!
It is ,,true,, coulor:-)

Alena V. zei

Sorry, colour:-)

Michelle zei

Lovely colours! And I really LOVE this table!

Nicole Claudia Blok zei

Hallo Gea...

Ik ben weer lekker alle oude blogjes aan het afgaan, en ik vind je interieur nog steeds prachtig... Mooi die stoere materialen en rustige tinten, heerlijk relaxt.

Door mijn werk zit ik vol in de kleurtjes en printjes en ik merk dat mijn interieur prompt steeds "simpeler" wordt (kleding trouwens ook :D ). Heerlijk rustig... en mijn kussens (waren voorbeelden voor mijn werk) hebben hoognodig een hoesje nodig, want er zit nu niks om heen... zoek zoek naar het juiste stofje...

Succes met jouw zoektocht naar mooie kussentjes.

Groetjes, Nicole

Le Style zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Le Style zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Le Style zei

Hi Gea!

Super leuk je reactie te zien! Ja, echt jammer dat Instagram het bloggen overneemt ;-)
Ik blijf blogfan, het verhaal achter de 'posts', het persoonlijke, de reacties. Ook ik heb niet altijd tijd voor reacties maar bezoek graag je blog. Ik hou van je stoere stijl! Ook ik hou van een rustige basis en dan een beetje kleur toevoegen. Erg mooi het grove riet en de plant!

Fijn weekend!