Pagina's

27 september 2017

STOER VERSUS ZACHT



In de vorige post vertelde ik al dat ik twee nieuwe aankopen had gedaan.
Heel toevallig liep ik hier letterlijk en figuurlijk tegenaan.

Ik was met een vriendin aan het wandelen en aan het eind van onze 
tocht van 18 km kwamen we, in het dorp waar onze 
auto stond, langs een brocante adresje.

Vriendin was hier ooit eerder langs gekomen maar niet
naar binnen gegaan en nu met mij natuurlijk wel.

Eigenlijk zouden ze niet open zijn ivm vakatie
 maar we mochten toch even rondkijken.









En daar zag ik de mega grote broodvorm tegen de muur
 staan, m'n interesse was gelijk gewekt want dit
 formaat had ik nog niet eerder gezien.



Vriendin kocht een prachtige blauwe spuitfles met 
mooie vormen aan de binnenkant van het glas.








En we kochten nog een schapenvacht, dit is voor ons beide
al het derde exemplaar maar zeg nou zelf .... hiervan
kun je nooit genoeg hebben toch.

En zo kwam ik thuis met een stoer metalen ding 
en iets heel lekker warm en zacht.

Stoer versus zacht ... en die combinatie 
vind ik nou juist zo leuk.

Volgende keer meer detail foto's van de vorm
en dat wat erin ligt.


******


De komende dagen druk hier want ik ben morgen
jarig, net als de vriend van onze jongste dochter.

 En Erwin is vrijdag jarig en dan gaan we alles
gezellig vieren met de hele familie.



Voor nu eerst weer hartelijke groet van mij.

xx Gea

5 opmerkingen:

Els zei

Super stoere aankopen Gea šŸ–¤
Alvast gefeliciteerd met jullie verjaardag. Fijne dagen gewenst šŸŽˆ

Xxx Els

labrocasha zei

Gea,bij deze alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijne dag gewenst
Onze jongste dochter is ook jarig morgen!
Groetjes Anita

It's me zei

Wat gaaf zeg !...en echt iets voor jou....alvast gefeliciteerd !!...ook met je man...liefs Ria x ❤️

Ka & Ka Gans zei

Hallo Gea,

vaak even snel gelezen, dus ben je blijven volgen.
En ben van plan straks weer wat meer te gaan bloggen.
Wil je alvast feliciteren!
Een hele fijne verjaardag gewenst samen met je dierbaren
x Karin

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad een hele mooie en bijzondere vondst!

Hoop dat jullie een gezellig weekend hebben gehad...alsnog van harte gefeliciteerd!

Liefs, Ingrid